Primer dia de rebaixes, primer dia de cues: "Feia anys que no ho veia!"
Alguns establiments comercials han registrat cues a peu de carrer a primera hora del matí
Les rebaixes d'estiu arriben amb ganes a Sabadell. La calor d'aquests dies incentiva a buscar productes que puguin ajudar a sufocar les altes temperatures i, si és amb un descompte, millor. Aquest és un dels factors que ha generat cues a peu de carrer davant alguns equipaments comercials aquest dijous a primera hora del matí, però enguany també s'hi suma el fet que la graduació de molts universitaris se celebra aquest cap de setmana. "He sortit a buscar algun complement que em falta aprofitant les rebaixes", ha explicat la Maria a aquesta emissora.
Si bé és cert que la tradició de fer les compres grans de l'any durant la campanya de rebaixes ha anat perdent força en els últims anys, per a l'Alícia, una sabadellenca que encara la manté, feia temps que no veia aquesta activitat comercial en el primer dia. De fet, l'Evelyn, repartidora de l'empresa GLS, assegura que avui han rebut un centenar més de paquets per entregar.
"Feia anys que no veig tanta cua per comprar a les rebaixes! He vingut a primera hora del matí i el Zara estava ple. Jo, però, ja vaig començar ahir fent algunes compres per Internet"
Alícia
"És increïble la quantitat de paquets que tenim durant les rebaixes. No donem l'abast. Avui, per exemple, hem passat de tenir 130 paquets a tenir-ne prop de 250"
Evelyn, repartidora de GLS
La temporada de rebaixes ha començat oficialment aquest dijous, malgrat que online ja fa dies que s'apliquen descomptes en alguns productes. La temporada s'allargarà fins a finals d'estiu i, habitualment, els productes més buscats són els bàsics de tota casa o tot armari.





