Mobilitat
Restablerta la circulació de l’R4 després de la caiguda d’un vehicle a les vies a Sabadell
Hi ha quatre persones ferides, tres de les quals de caràcter lleu
Rodalies de la línea R4
24.06.2026 10:49
La circulació de la línia R4 de Rodalies de Catalunya s’ha interromput aquest dimecres entre les estacions de Cerdanyola del Vallès i Terrassa Estació del Nord després d’un incident a la zona de vies a Sabadell. Segons la informació disponible, un vehicle hauria caigut a la infraestructura ferroviària, fet que ha obligat a suspendre temporalment el servei en aquest tram per motius de seguretat.
Un cop finalitzades les tasques per retirar el vehicle i les comprovacions de seguretat, la circulació de la línia s’ha restablert. L’accident ha deixat quatre persones ferides, tres de les quals de caràcter lleu.





