En directe: De 15:00 a 16:00
Amunt el teló (R)
A continuació:
De 16:00 a 19:00
Connectats
De 19:00 a 19:30
Això va de sèrie

El bisbe Cristau reivindica la pau en ple Aplec de La Salut

La missa solemne de l'Aplec se celebrarà a la parròquia de Sant Fèlix enlloc de al Santuari de La Salut per la Pesta Porcina Africana

Júlia Ramon
11.05.2026 10:24

L'Aplec de La Salut manté l'essència de sempre malgrat celebrar-se al nucli urbà de la Sabadell enlloc de al Santuari. Així ho considera el bisbe Salvador Cristau, qui aquest dilluns al matí ha oficiat la missa solemne de l'Aplec a la parròquia de Sant Fèlix, on de manera excepcional s'han unit el patró i la patrona de la ciutat. En un dia com avui, on es posa en valor la unió o la germanor, Cristau ha articulat un discurs entorn la pau i la germanor davant tots els conflictes bèl·lics latents actualment a escala internacional. 
 

"Sempre hi ha hagut conflictes, no és un fet nou, i nosaltres sempre mirem a Maria perquè sigui portadora de la pau en aquestes ocasions"

"El missatge de l'Aplec de La Salut és que ens sentim acollits i cal reivindicar-ho en un context com l'actual"

Bisbe Salvador Cristau


Tot plegat, a un mes de la visita del Papa Lleó XIV a Barcelona. El Bisbat del Vallès Occidental serà un dels que participarà a un acte "extraordinari", en paraules de Cristau.