En directe: De 22:00 a 23:59
Connectats (R)
A continuació:
De 00:00 a 02:00
Vitamina Dance
De 02:00 a 03:00
Fils de ciutat (R)

El col·lectiu LGBTIQ+ es reivindica ple d'orgull

La manifestació del Dia de l'Orgull ha Sabadell s'ha celebrat aquest divendres i ha aplegat prop d'un centenar de persones

mani Manifestació LGTBIQ+ a Sabadell | Júlia Ramon
Júlia Ramon
26.06.2026 21:02

El col·lectiu LGBTIQ+ s'ha manifestat aquest divendres a la tarda pel centre de Sabadell. La marxa del Dia de l'Orgull, organitzada per Ca l'Enredus, enguany ha arrencat des de la plaça Montserrat Roig (a l'Eixample) a dos quarts de vuit del vespre i ha arribat a Doctor Robert una hora després, aproximadament. Al llarg de l'avinguda Barberà i la Rambla, la manifestació ha aplegat prop d'un centenar de persones, segons els càlculs policials.
 


Càntics com "Contra l'opressió, purpurina i translació" o "Orgull i dignitat, la nostra identitat", els manifestants han defensat la seva llibertat sexual i, després, a Doctor Robert, han acabat d'apuntalar el seu missatge amb la lectura del manifest. Un manifest que es reproduirà diumenge, quan se celebra el Dia Internacional de l'Orgull, en diferents municipis i a la capital catalana.