En directe: De 14:00 a 14:15
Notícies Migdia
A continuació:
De 14:15 a 15:00
Fórmula Musical
De 15:00 a 16:00
Parlem d'Òpera (R)

Ramon Vilà jugarà el Catalunya-Gran Bretanya: "No anava a la selecció des de cadet"

El pivot sabadellenc acaba d'acomiadar-se del Tizona de Burgos, club en el qual ha militat les últimes tres temporades

Vilà ha jugat els últims tres anys al Tizona Burgos | Grupo Ureta Tizona Vilà ha jugat els últims tres anys al Tizona Burgos | Grupo Ureta Tizona
Adrián Arroyo
26.06.2026 12:30

Ramon Vilà disputarà aquest diumenge el Catalunya-Gran Bretanya de bàsquet masculí. El jugador sabadellenc és un dels 16 convocats pel cos tècnic liderat per Jaume Ponsarnau i Gerard Encuentra per a l’amistós. També jugarà amb la selecció catalana l’ex del Sant Nicolau, Pierre Oriola.

Els britànics aprofitaran la cita per preparar la finestra FIBA de principis de juliol a Lituània, classificatòria per al Mundial 2027. Dissabte a Manresa hi haurà entrenament de la selecció catalana, tant de matí com de tarda. El partit contra el combinat britànic arrencarà diumenge (12:15h) al Nou Congost.
 

"Em va fer molta il·lusió quan m'ho van dir perquè l'última vegada que hi havia anat va ser amb 15 anys, quan encara era cadet. Tinc ganes que arribi el dia i aniré a Manresa a passar-m'ho bé"

"Si la selecció catalana pogués competir a nivell FIBA faria un bon paper. Tenim molts jugadors contrastats a primeríssim nivell"

Ramon Vilà

 

Adeu a Burgos tres anys després


Un Vilà que acaba d’acomiadar-se aquesta setmana del Tizona de Burgos, on ha passat les tres últimes campanyes. El millor record és el primer d'aquests tres cursos, lluitant per ascendir a ACB.
 

"És l'equip en el qual he estat més temps des que vaig marxar del Barça amb 18 anys. He estat molt bé aquests tres anys tot i els alts-i-baixos que hem viscut. Algun equip s'ha posat en contacte, però encara és molt aviat per saber el nou destí i no tinc cap oferta ferma"

Ramon Vilà


El pivot, nascut a Castellar però resident a Sabadell des dels cinc anys, acaba d’arribar de Mongòlia de jugar allà un torneig de 3x3 per no perdre la forma durant les vacances. Ara, abans de triar el seu proper equip, li arriba un partit ben especial: aquest Catalunya-Gran Bretanya de diumenge a Manresa.