Jordi Ortega tampoc continuarà al Centre d'Esports
El migcampista castellonenc ha tingut un pas força testimonial pel conjunt arlequinat
La segona baixa del Centre d'Esports Sabadell per a la nova temporada és Jordi Ortega. L'endemà del comiat de Sergi Segura, avui s'ha confirmat el que ja era de preveure: que el pivot del Grau no renovarà. Fa uns dies, de fet, el migcampista ja s'acomiadava en una entrevista amb la premsa castellonenca, en la qual parlava d'un "any d'aprenentatge".
Va arribar a la Nova Creu Alta l'estiu passat procedent del futbol base del Villarreal amb una carrera molt prometedora però també molt marcada per les lesions. A Sabadell afortunadament ha viscut un any tranquil en el capítol de la infermeria, però mai ha gaudit de molt protagonisme.
En lliga, Ortega tot just ha disputat tres partits (un cop a titular) i 84 minuts. El millor moment de la temporada per al ja exarlequinat va ser a la Copa Catalunya. Ha disputat els quatre enfrontaments, dos d'inici, i va fer el primer gol del Sabadell a l'Olímpic de Terrassa, abans de la diana d'Alan Godoy que igualava el derbi en l'última jugada.
Momentos para toda la vida! Ascenso a 2a división 💙🤍 pic.twitter.com/MXePGr7TLc
— Jordi Ortega (@Jordiortega23) June 21, 2026




