Marta Farrés, sobre les paraules de Fuoli: "Ara toca donar protagonisme a qui l'ha de tenir"
L'alcaldessa rebutja la sortida de to del porter del Centre d'Esports i considera "encertada" la resposta del club en forma de comunicat de condemna
Diego Fuoli també ha estat protagonista en l'inici del Ple Municipal del mes de juny. L'alcaldessa, Marta Farrés, ha considerat "desafortunat i fora de lloc" el discurs del porter aragonès, però ha destacat la reacció posterior del Centre d'Esports Sabadell.
En uns dies en els quals el conjunt sabadellenc s'ha convertit en viral per les paraules de Fuoli des del balcó de l'Ajuntament, Farrés aposta per tornar a posar el focus allà on toca: la proesa dels arlequinats amb el segon ascens consecutiu que torna a situar la ciutat en el mapa del futbol professional.
"Va haver un moment durant la recepció absolutament desafortunat i fora de lloc, profundament ofensiu i que no compartim i condemnem amb rotunditat"
"Em sembla encertat el comunicat del Sabadell i crec que el que toca ara és no donar més protagonisme a qui no l'ha de tenir i sí a qui l'ha de tenir, que és el club i la ciutat"
Marta Farrés, alcaldessa




