En directe: De 16:00 a 19:00
Connectats
A continuació:
De 19:00 a 19:30
Això va de sèrie
De 19:30 a 20:00
Fórmula Musical
Hotel Suís | Especial 'play-off' (de dilluns a divendres, 13 hores)

Mor Miquel Arroyos, l'expresident del Sabadell de la Copa Federació i el 'play-off' de Novelda

També va ser vicepresident del club en diferents etapes, delegat comarcal de la FCF i president del PP sabadellenc

Miquel Arroyos Sabadell Arroyos, a la llotja de l'antic Camp del Centenari | Arxiu RàdioSabadell
Pau Vituri Nicolás
30.05.2026 16:34

Dol al Centre d'Esports Sabadell per la mort als 89 anys de Miquel Arroyos, qui va ser president entre els anys 1996 i 2002. En aquest període, en què l'entitat sortia d'una època convulsa, el club arlequinat va assolir l'únic títol de la Copa Federació de la seva història, el 2000 a Elx, i també el play-off d'ascens a Segona Divisió de la temporada 2000-01 amb la recordada classificació a Novelda.

 

Miquel Arroyos
Arroyos, al bell mig de la imatge, amb el títol de la Copa Federació | Pere Figueras


Germà del difunt expresident Rafael Arroyos, amb el qual va dirigir el futbol base arlequinat i va exercir com a vicepresident a Primera Divisió els anys 80, va ser un home vinculat al club durant dècades i en diferents etapes. També, per exemple, va formar part de la junta directiva de Joan Soteras i de la propietat japonesa de Keisuke Sakamoto a Segona Divisió, desenvolupant funcions de relacions institucionals.

 

 

Estretament lligat al món empresarial, durant una època va ocupar el càrrec de delegat comarcal del Vallès Occidental a la FCF i va presidir el Partit Popular de Sabadell. A més, Arroyos va ser el propietari del restaurant La Bodega de Sant Quirze, considerat com un museu arlequinat en què s'exhibien tota mena de records relacionats amb el club.