En directe: De 16:00 a 19:00
Connectats
A continuació:
De 19:00 a 19:30
Això va de sèrie
De 19:30 a 20:00
Fórmula Musical

Obres a la Nova Creu Alta: el Sabadell jugarà els dos primers partits fora

El Centre d'Esports ja hauria demanat a la lliga no actuar com a local en les dues primeres jornades de l'any del retorn a Segona

L'actual gespa del 'Temple' té les hores comptades | Roger Benet L'actual gespa del 'Temple' té les hores comptades | Roger Benet
Adrián Arroyo
23.06.2026 14:30

Les màquines han entrat avui per primer cop a la Nova Creu Alta. Tancada la temporada 2025/26, les obres per reformar l'estadi -anunciades a principis de febrer i amb una inversió total d'1,4 milions d'euros- s'han de posar en marxa en breu. La principal afectació és al terreny de joc, amb el canvi de drenatge i de gespa que condicionarà de ple el que seria una pretemporada normal.

L'equip de Ferran Costa no podrà trepitjar l'estadi durant tota aquesta preparació estiuenca. El club també hauria demanat a la lliga començar el calendari amb les dues primeres jornades fora de casa. Així, el primer enfrontament de local no arribarà fins el 29 o 30 d'agost, a l'espera de si hi ha sancions pel que va succeir durant el play-off d'ascens, amb la invasió de camp estant apercebuts.

A banda de la reforma de la gespa, s'ha d'instal·lar un videomarcador a Grada Lino que ja és de camí. L'estadi ha d'adaptar-se a les exigències de la lliga de futbol professional en àmbits com el control antidopatge, vestidors dels àrbitres o la sala de premsa.