En directe: De 11:00 a 12:00
El calaix
A continuació:
De 12:00 a 14:00
Fils de ciutat
De 14:00 a 14:15
Notícies Migdia
Tribuna Preferent | Especial: últim programa de la temporada | Dilluns, 19 hores

Més reconeixements per l'ascens del Sabadell: avui, al Parlament

El president de la cambra catalana, el terrassenc Josep Rull, serà l'encarregat de rebre la comitiva arlequinada

Recepció Ajuntament Sabadell Imatge de la festa d'abans-d'ahir al Saló de Plens de l'Ajuntament | Roger Benet
Pau Vituri Nicolás
22.06.2026 9:15

Comença la primera setmana després de l'històric ascens del Centre d'Esports Sabadell a Segona Divisió i ho fa amb un nou acte institucional per commemorar la fita dels herois de la Nova Creu Alta.

Després de la rua de dissabte en què, abans de sortir al balcó de l'Ajuntament, l'equip va ser reconegut al Saló de Plens consistorial, una representació de l'entitat arlequinada visitarà aquesta tarda (15h) el Parlament de Catalunya.

La comitiva serà rebuda al despatx d'audiències per part del president de la cambra catalana, curiosament un terrassenc com Josep Rull, i la resta de membres de la Mesa. Un d'ells, sabadellenc, el secretari Juli Fernàndez. També està prevista una breu intervenció davant els mitjans i un 'tour' per l'hemicicle.