El FS Sabadell Femení assoleix la permanència a Segona Divisió
Les arlequinades, amb la victòria a la Txantrea (1-2), s'asseguren la salvació i també es classifiquen per a la pròxima edició de la Copa de la Reina
Eufòria al Futbol Sala Sabadell Femení. Amb una jornada de marge, les arlequinades han aconseguit la permanència de forma matemàtica a la Segona Divisió Nacional. A més, amb el triomf (1-2) a la pista del Txantrea, el premi ha estat doble, ja que les de Xavi Muñoz s'han guanyat un bitllet per a la pròxima Copa de la Reina.
En el duel de la penúltima jornada a Pamplona, el conjunt creualtenc havia de guanyar si volia obtenir la salvació sense mirar altres escenaris. El panorama no era el millor per les lesions de jugadores fonamentals com Maria Recio o Amara Ortigosa, però l'equip va ser capaç de sobreposar-se a les baixes per sumar una victòria inesborrable.
"No teníem esperança de puntuar cap partit, eren moltes baixes. Comptàvem que nosaltres havíem fet la nostra feina i ara era el torn dels rivals que ens perseguien"
"És un moment històric. No només per haver aconseguit 35 punts a Plata, que mai havia passat al club. Un cop vam tornar a fer números, vam veure que ens havíem classificat per a la Copa de la Reina. Va ser un dissabte meravellós"
Xavi Muñoz, entrenador
Gemma Font, a l'inici de l'enfrontament, es va encarregar d'estrenar el marcador per al FS Sabadell Femení. Amb el rival sense jugar-se res (és cinquè), es va resistir amb aquest resultat ajustat fins al final. El 0-2 de Maria Isern a les acaballes va ser un alleugeriment, tot i que les locals encara van tenir temps de retallar distàncies en els darrers compassos. Afortunadament, la cosa no va anar a més.
Bitllet per a la Copa de la Reina
A diferència d'altres temporades, doncs, l'equip arlequinat encadenarà, almenys, dos anys seguits a la categoria de plata del futbol sala estatal. I, com està dit, i pel fet de lligar la 10a plaça del grup 2, les de Xavi Muñoz jugaran la Copa de la Reina 2026-27. Cal Balsach ha de ser una festa aquest pròxim cap de setmana davant un AECS L'Hospitalet que necessitarà puntuar per signar, com el FS Sabadell Femení, la permanència.
"Va ser la cirereta del pastís, el premi gros. Ha estat una feinada de les noies per estar a prop de Glòries, Ripollet... i amb el premi de jugar una competició que el club no ha jugat mai. Que les jugadores puguin dir d'aquí a uns anys que han jugat la Copa de la Reina"





