L'Astralpool Natació Sabadell s'acomiada de la Champions perdent al Pireu (10-8)
El masculí, per la seva part, ha forçat el tercer partit de la semifinal de la Divisió d'Honor després de guanyar a la Nova Escullera (4-8)
La capitana Vasiliki Plevritou celebra un dels seus tres gols | Eurokinissi Photo Agency
Com era d'esperar, l'aventura de l'Astralpool Natació Sabadell a la Champions League femenina 2025-26 s'ha acabat al Pireu. L'equip de David Palma, que arrossegava els cinc gols de desavantatge del partit d'anada dels quarts de final, també va perdre ahir la tornada davant l'Olympiacos per 10-8.
Una remuntada que es va convertir en un impossible a l'infern grec gairebé des del primer moment. Tot i la diana inicial d'Athina Giannopoulou, les locals van encadenar sis gols consecutius que van obligar Palma a aturar l'enfrontament amb el 6-1. Això va servir perquè, a la contra, l'Astralpool es tornés a ficar en el partit amb el 6-5 gràcies a l'encert de Simone van de Kraats i la mateixa Giannopoulou.
A partir d'aquí, el duel es va convertir en un estira-i-arronsa en què les sabadellenques no van acabar de poder igualar el marcador. El 9-8 d'Ona Jurado faltant quatre minuts donava un últim fil d'esperança per intentar, com a mínim, acomiadar-se amb una alegria, però es va malbaratar una última superioritat i Dionysia Koureta va sentenciar en el darrer atac de l'Olympiacos.
No hi haurà Final Four a Malta i a la temporada únicament li queda l'al·licient del play-off de la Divisió d'Honor amb la semifinal davant el Mataró.
CN Barcelona 4-8 CN Sabadell
Un play-off en què continua ben viu el masculí. Després de la polèmica derrota als penals a Can Llong, els de Quim Colet es van rescabalar guanyant a la Nova Escullera en una exhibició defensiva de l'equip. Només quatre gols encaixats en 32 minuts davant un CNB incapaç de transformar la majoria de les seves 11 superioritats.
Un duel, a tot això, marcat per la vermella matinera a Alberto Barroso i Mart van der Weijden. Òscar Asensio i Kosta Averka, tots dos amb dos gols, van ser els encarregats d'obrir el marcador i també de tancar-lo per forçar aquest tercer i definitiu partit que es jugarà dimarts que ve (20h) a Can Llong.
🤽♂️ Exhibició defensiva del @CN_Sabadell per guanyar a la Nova Escullera del @CNBARCELONA (4-8)
🔜 La semifinal de la @LEWaterpolo es decidirà en el tercer i definitiu partit dimarts (20h) a Can Llong pic.twitter.com/8GByUcEQ49— RàdioSabadell (@RadioSabadell) May 16, 2026




