En directe: De 02:00 a 03:00
Quimèric (R)
A continuació:
De 03:00 a 05:00
Connectats (R)
De 05:00 a 07:00
Fils de ciutat (R)
La banda ha aconseguit transportar el públic als anys d'Abba | Roger Benet La banda ha aconseguit transportar el públic als anys d'Abba | Roger Benet
26.05.2022 22:42

D'Eurovisió al Parc Catalunya, Abba The New Experience inaugura l'Observa

Mentre a Londres s'hi reunien els autèntics en l'esdeveniment Abba Voyage, el Festival Observa s'ha volgut posar en la mateixa sintonia. La primera nit del nou certamen ha apostat per la mateixa carta: pop, Eurovisió i pantalons acampanats per celebrar l'èxit d'uns suecs que van revolucionar l'escena europea la dècada dels 70 i 80. Abba The New Experience ha arrencat a les 9 del vespre amb 'Waterloo' i ha aconseguit els primers crits de la platea, avui amb cadires, però amb 700 persones. 
 

ab
El públic de la primera nit d'Oobserva | Roger Benet



Tot i això, les cadires de fusta han servit de ben poc als qui tenien ganes de ballar al ritme d''I Have a Dream', la balada 'Our Last Summer' -cantada per una part de les primeres files, el rock'n'roll 'Does Your Moher Know' o 'Super Trouper'. Però, el moment de clímax l'han obtingut els clàssics de vendes, encara populars com 'Chiquitita', 'Dancing Queen' o 'Mamma Mia' amb part cantades a capella des de l'amfiteatre. Demostrant que la força d'aquest grup continua intacta des del festival d'Eurovisió que es van endur el 1974.

 

abba 2
Abba The New Experience  | Roger Benet



El quartet de The New Experience -que a Barcelona ha fet temporada amb èxit de públic- ofereix gairebé dues hores d'Abba als nostàlgics, amb ritme i solvència. Una bona ració de música lleugera pel públic que avui ha estat a l'amfiteatre del Parc Catalunya. Una audiència variada, des de qui recordava el dia que van guanyar el certamen -i cantava les seves cançons amb una esponja com a micròfon-, als més joves, herència dels seus pares. Una música que només amb les lletres ja funciona, com ha demostrat la banda amb l'inici del bis fent un medley de les cançons immortals només amb les seves quatre veus.

 

haha
Públic de totes les edats,primer drets, després dempeus | Roger Benet