El Sabadell, rebut amb tots els honors al Parlament de Catalunya per l'ascens
El president del Parlament, Josep Rull, li ha cedit al sabadellenc Juli Fernández l'encapçalament de l'acte
El Centre d'Esports ha estat rebut amb tots els honors al Parlament de Catalunya. Un acte solemne que ha servit per tancar les celebracions i reconeixements per l'ascens assolit a Segona Divisió.
La màxima representació política ha estat el president de la cambra catalana, el terrassenc Josep Rull, però no ha estat el primer a parlar. Rull ha trencat amb el protocol i li ha cedit primer la paraula al sabadellenc i exalcalde de Sabadell, Juli Fernández.
"Poder rebre el club de la meva ciutat com a membre de la Mesa del Parlament i que el president hagi trencat el protocol perquè pugui fer la benvinguda ha estat emocionant. Ha estat la meva primera vegada intervenint en una audiència pública i la seva per venir a celebrar un ascens"
"El president (Rull) ja m'ha dit que vol venir a la Nova Creu Alta la temporada que ve. Tenim una rivalitat sana"
"Ens hem de quedar amb la celebració i amb una fita que ha estat bestial, però hem de recordar als jugadors que són referents. Això implica responsabilitats (preguntat pel cas Fuoli)"
Juli Fernández, membre de la Mesa del Parlament
En aquest sentit, no han faltat les bromes pel fet que Rull sigui egarenc. Tant ell com Fernández han revelat que tenen aquesta rivalitat sana i que en més d'una ocasió han anat plegats a veure algun partit a Terrassa o Sabadell.
Encara més, Rull ha revelat que el seu avi era del Sabadell i que és coneixedor de l'expressió 'Full Gas' que tan famosa ha fet el tècnic arlequinat, Ferran Costa.
L'entrenador ha estat present a l'acte en nom del Centre d'Esports, amb una comitiva encapçalada pel seu president, Pau Morilla-Giner. Entre d'altres, també hi han assistit el màxim accionista, Adam Rothstein; el director general, Bruno Batlle; el director esportiu, Lucas Viale; i bona part de la plantilla.




