En directe: De 19:00 a 20:00
La caixa tonta
A continuació:
De 20:00 a 21:00
Fórmula Musical
De 21:00 a 22:00
Generació BSO
Tribuna Preferent | Especial: últim programa de la temporada | Dilluns, 19 hores

La FAVS denuncia Diego Fuoli i demana declarar-lo persona non grata

La federació veïnal considera que el porter del Centre d'Esports Sabadell podria haver comès un presumpte delicte d'odi

Diego Fuoli durant la tornada de la final contra el Zamora | Roger Benet Diego Fuoli durant la tornada de la final contra el Zamora | Roger Benet
Adrián Arroyo
22.06.2026 15:33

La sortida de to Diego Fuoli sobre el president Pedro Sánchez durant la celebració per l'ascens arlequinat segueix aixecant polseguera. La Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell ha denunciat el porter del Centre d'Esports davant el jutjat de guàrdia de Sabadell pel que consideren un presumpte delicte d'odi.
 

"Considerem que aquests fets no es poden banalitzar ni reduir a una anècdota desafortunada enmig de l'eufòria. El balcó de l'Ajuntament és un espai institucional que representa el conjunt de la ciutat i no pot ser utilitzat per promoure insults, crispació i degradació del respecte democràtic"

Comunicat de FAVSabadell


La FAVS també ha registrat una instància a l'Ajuntament per valorar la declaració de persona non grata a Fuoli per les seves paraules. Finalment, s'han adreçat al Centre d'Esports Sabadell per instar a l'obertura d'un expedient disciplinari "contundent" contra Fuoli.
 

"L'ascens l'ha enterbolit aquest personatge que no té nom. El que ha fet no té cap justificació ni es pot banalitzar com ho intenta algun partit polític. Les bromes es fan al circ, això és una consigna inventada per l'extrema dreta"

"Estem molt enfadats amb aquest tipus de comportaments. S'han de tallar aquestes coses perquè estem en un país totalment crispat per culpa d'alguna gent. S'ha de ser contundent i no deixar passar ni una aquí a Sabadell"

"Ho va fer en un lloc que estava ple de nens, el que és més greu encara. És no entendre res i manipular la gent. Per això ens sembla un fet greu. Si ho vol fer, que ho faci als Monegres, però a la FAVS no estem disposats que aquest tipus de comportaments passin inadvertits aquí a Sabadell"

Manuel Navas, president de FAV Sabadell


Ahir l'entitat arlequinada ja va emetre un comunicat lamentant els desagradables fets i el propi porter aragonès també es va disculpar en públic.