Òscar Garcia Junyent deixa l'Ajax: on entrenarà la temporada que ve?
El tècnic sabadellenc s'ha desvinculat del club d'Amsterdam i tindria diverses propostes sobre la taula
L'experiència d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam ha acabat un any abans del previst. El tècnic sabadellenc i el club han acordat la seva sortida, tot i que tenia contracte fins al 2027.
L'entrenador local va aterrar a la capital neerlandesa el passat febrer de la mà de Jordi Cruyff, el director esportiu de l'entitat. Garcia Junyent va arribar per dirigir el filial, però no va trigar massa a fer el salt al primer equip per substituir Fred Grim.
El seu debut es va saldar amb victòria, però l'equip no es va poder mantenir a l'alça i s'ha hagut de conformar amb un cinquè lloc a l'Eredivisie. Una posició que tot just li servirà a l'Ajax per disputar la fase prèvia de la Conference League.
Per a la temporada que ve, l'escollit per dirigir el primer equip és Míchel Sánchez, el tècnic del Girona les últimes temporades. Garcia Junyent, per la seva part, tenia contracte al club fins al 2027 per haver tornat al filial, però ha optat per desvincular-se.
Segons apunta Esport3, el sabadellenc té propostes de Bèlgica i França sobre la taula i fins i tot no es descarta que pugui tornar a la lliga espanyola.





