En directe: De 12:00 a 14:00
Fils de ciutat
A continuació:
De 14:00 a 14:15
Notícies Migdia
De 14:15 a 15:00
Fórmula Musical

Restablerta la circulació de l’R4 després de la caiguda d’un vehicle a les vies a Sabadell

Hi ha quatre persones ferides, tres de les quals de caràcter lleu

Rodalies de la línea R4 Rodalies de la línea R4
24.06.2026 10:49

La circulació de la línia R4 de Rodalies de Catalunya s’ha interromput aquest dimecres entre les estacions de Cerdanyola del Vallès i Terrassa Estació del Nord després d’un incident a la zona de vies a Sabadell. Segons la informació disponible, el cotxe s'ha precipitat més de tres metres i ha quedat bolcat just abans del pas d’un comboi. Aquest fet que ha obligat a suspendre temporalment el servei en aquest tram per motius de seguretat. 

Un cop finalitzades les tasques per retirar el vehicle, la circulació de la línia s’ha restablert. L’accident ha deixat quatre persones ferides, tres de les quals de caràcter lleu, que han estat traslladades a l’Hospital Taulí i a l’Hospital Universitari Mútua Terrassa