En directe: De 15:00 a 16:00
L'Espia de Mahler (R)
A continuació:
De 16:00 a 19:00
Connectats
De 19:00 a 19:30
Ona d’Escacs (R)

Tancament parcial de la Nova Creu Alta un partit

Descartat el recurs del Zamora, que havia demanat donar per perdut el partit al Sabadell

Celebració arlequinada al final del partit | Roger Benet Celebració arlequinada al final del partit | Roger Benet
Adrián Arroyo
24.06.2026 13:43

Ja hi ha resolució per la invasió de camp en el moment del tercer gol del Sabadell-Zamora de la final de la promoció d’ascens a Segona. El primer partit a casa de la temporada tindrà una part de la Nova Creu Alta tancada. A la resolució no s’especifica quin sector.

Sí que es detalla els motius pels quals la RFEF denega el recurs presentat pel Zamora. El conjunt visitant havia demanat, entre altres coses, la paralització de la inscripció del Centre d’Esports a la lliga Hypermotion i que li donessin el partit per perdut.

 


La multa econòmica per al Centre d’Esports s’eleva finalment als 4100 euros per “alteració de l’ordre del partit de caràcter greu i omissió de les mesures de seguretat”.