En directe: De 18:00 a 20:00
Connectats (R)
A continuació:
De 20:00 a 23:00
Fórmula Musical
De 23:00 a 23:59
La Caverna Galàctica (R)

El Centre d'Esports Sabadell, present al Mundial 2026

L'exjugador José Antonio Santiago ha lluït la bandera arlequinada a l'Espanya-Uruguai d'aquesta matinada a Mèxic

José Antonio Santiago la passada matinada a l'Estadi Guadalajara | Cedida José Antonio Santiago la passada matinada a l'Estadi Guadalajara | Cedida
Adrián Arroyo
27.06.2026 16:34

Si aquesta matinada us heu llevat (o directament no heu anat a dormir) per veure l'últim partit de la selecció espanyola a la fase de grups del Mundial 2026, haureu vist una bandera arlequinada a la graderia de l'Estadi Guadalajara, a Jalisco (Mèxic). No ha estat una visió: l'exjugador del primer equip José Antonio Santiago hi ha anat exhibint els colors del Centre d'Esports Sabadell.

La realització televisiva ha mostrat durant el partit contra l'Uruguai la senyera de l'exfutbolista sabadellenc, que va jugar a principis de la dècada dels 80 una trentena de partits amb la samarreta del primer equip del Sabadell. En una setmana d'eufòria màxima a Sabadell, els quadres arlequinats fins i tot han arribat al Mundial.
 

Imatge de la realització televisiva