Els Grans Vespres s'amplien amb els nous 'Matins Saludables'
El programa d'estiu incorpora noves activitats de matí i oferirà activitats gratuïtes en diversos equipaments municipals
Edició 2025 dels Grans Vespres
L'edició d'enguany del programa Els Grans Vespres arriba amb una ampliació de la seva oferta per a la gent gran de Sabadell. A les habituals activitats de tarda s'hi incorporen, per primera vegada, els Matins Saludables, una nova proposta pensada per promoure el benestar físic i mental durant els mesos d'estiu.
La programació es desenvoluparà entre el 29 de juny i el 16 de juliol en diferents equipaments municipals climatitzats. Totes les activitats són gratuïtes i estan adreçades a persones de més de 60 anys.
Com és habitual, Els Grans Vespres mantindran les sessions de tarda, que es faran de 18 a 19 hores als complexos de gent gran de Sant Oleguer, Alexandra i Parc Central. El calendari inclou actuacions musicals, karaoke, playbacks, balls en línia, sevillanes, espectacles de màgia, corals i concerts, amb l'objectiu d'oferir espais de convivència i entreteniment.
Activitat física i estimulació cognitiva als matins
La principal novetat d'aquesta edició són els Matins Saludables, que combinen activitats destinades a mantenir un estil de vida actiu amb propostes per exercitar la ment.
Les activitats físiques es duran a terme als tres complexos de gent gran i també al Mercat de Sant Joan. El programa inclou sessions de música i moviment, estiraments, body balance, txi-kung, dansateràpia, consciència corporal i batxata.
D'altra banda, el Mercat de Sant Joan també acollirà les activitats d'estimulació cognitiva, amb tallers de mandales, bingo musical, jocs de taula creatius, exercicis amb les paraules, l'activitat Respira i sessions d'Activa la teva ment, orientades a treballar la memòria i les capacitats cognitives.
La iniciativa està organitzada per l'Ajuntament de Sabadell, Vimusa i les entitats de la ciutat, a través de la Coordinadora de Casals i Entitats de Gent Gran de Sabadell.




