En directe: De 16:00 a 23:00
Fórmula Musical
A continuació:
De 23:00 a 23:59
Generació BSO (R)
De 00:00 a 02:00
Vitamina Dance (R)

Ingressen a presó els pares d’un nadó mort a Sabadell

El menor, de només tres mesos, presentava indicis compatibles amb una possible sacsejada prèvia

Mossos d'Esquadra a Sabadell Mossos d'Esquadra a Sabadell
28.06.2026 20:04

Un home i una dona han ingressat a presó després de la mort del seu nadó de tres mesos a Sabadell. Segons ha avançat la periodista Anna Punsí a les xarxes socials, la parella va ser detinguda arran dels fets.

Els progenitors, que feia poc que s’havien instal·lat a Sabadell procedents de Saragossa, van trucar al 112 alertant que el nadó no respirava. Efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques van aconseguir reanimar-lo inicialment i el van traslladar d’urgència a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.

Malgrat els esforços sanitaris, el menor va morir la matinada del 26 de juny al mateix centre hospitalari. Segons el comunicat mèdic, el nadó presentava signes compatibles amb una possible sacsejada violenta, fet que va activar l’avís a la policia.

Davant aquests indicis, els Mossos d’Esquadra van detenir els pares, que posteriorment han passat a disposició judicial. La jutgessa del Jutjat d’Instrucció del Tribunal d’Instància de la plaça 3 de Sabadell ha decretat el seu ingrés a presó.