En directe: De 00:00 a 01:00
La caixa tonta (R)
A continuació:
De 01:00 a 03:00
Fils de ciutat (R)
De 03:00 a 05:00
Connectats (R)
Sabadell en Joc | Prèvia especial Zamora-Sabadell (dissabte, 19:45 hores)

Podcast

'I ara què?', exposició reflexiva d’ESDi al Casal Pere Quart
Al Matí
'I ara què?', exposició reflexiva d’ESDi al Casal Pere Quart

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 35 min
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 13.06.26
Fa 6 hours
Amunt el Teló
Amunt El Teló 10/06/26
Fa 10 hours
Notícies Migdia
El Síndic de Greuges demana un front comú contra l'incivisme
Fa 10 hours
Hotel Suís
Kaiser: "Arrossego dolor però el primer és l'equip"
Fa 10 hours
Fils de ciutat
David Vila publica 'L'Estel i la lluna'
Fa 13 hours
Notícies Matí
Notícies Matí 11.06.26