En directe: De 00:00 a 01:00
La caixa tonta (R)
A continuació:
De 01:00 a 03:00
Fils de ciutat (R)
De 03:00 a 05:00
Connectats (R)
Sabadell en Joc | Prèvia especial Zamora-Sabadell (dissabte, 19:45 hores)

Podcast

Pedro López, veí Ca n’Oriac: "No podem aguantar aquests talls de llum, els veïns paguem els nostres rebuts, la companyia s'ha de fer càrrec"
Al Matí
Pedro López, veí Ca n’Oriac: "No podem aguantar aquests talls de llum, els veïns paguem els nostres rebuts, la companyia s'ha de fer càrrec"

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 18 min
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 13.06.26
Fa 6 hours
Amunt el Teló
Amunt El Teló 10/06/26
Fa 10 hours
Notícies Migdia
El Síndic de Greuges demana un front comú contra l'incivisme
Fa 10 hours
Hotel Suís
Kaiser: "Arrossego dolor però el primer és l'equip"
Fa 10 hours
Fils de ciutat
David Vila publica 'L'Estel i la lluna'
Fa 13 hours
Notícies Matí
Notícies Matí 11.06.26