El Sabadell fa oficial la renovació de Lucas Viale a la direcció esportiva
L’arquitecte del doble ascens també serà l’encarregat, com va avançar RàdioSabadell, de confeccionar la plantilla a Segona
Lucas Viale continuarà com a director esportiu del Centre d'Esports Sabadell fins al 2028. Com va avançar RàdioSabadell fa uns dies, el club ha comunicat oficialment la renovació de l'arquitecte del doble ascens consecutiu del primer equip per a dos any més.
🧅 𝗛𝗶 𝗵𝗮 𝗾𝘂𝗶 𝗻𝗼 𝗻𝗲𝗶𝘅 𝘀𝗮𝗯𝗮𝗱𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗰...
...𝗽𝗲𝗿𝗼̀ 𝘀'𝗮𝗰𝗮𝗯𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗲𝗿𝘁𝗶𝗻𝘁 𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗯𝗮𝗱𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗰 💚💛 pic.twitter.com/Q9q2uuu9yx— CE Sabadell 🧅 (@CESabadell) June 23, 2026
Tot i que al mercat d'hivern va posposar aquesta carpeta fins al final de la present temporada, la sintonia amb la cúpula del club ha estat total, i durant la celebració de l'històric ascens a Segona a casa, ja va deixar entreveure que treballava en la confecció de la plantilla de la 2026-27 fos quin fos el desenllaç.
Viale, resident a la ciutat des de fa més d'una dècada, va ser l'encarregat de disenyar el nou Sabadell a Segona Federació, després del descens de Lugo. L'aposta per David Català no va sortir bé i les relacions amb el recanvi, David Movilla, van ser inestables, però el conjunt arlequinat va acabar tornant a Primera Federació.
L'estiu passat va triar un home de la seva total confiança com és Ferran Costa, amb qui havia coincidit al Badalona Futur, i tots dos han construït un equip d'època que ha retornat el conjunt arlequinat al futbol professional cinc anys després. Ara, Viale afrontarà el gran repte de consolidar el Sabadell a Segona Divisió.
Ferran Costa, el següent?
En aquest sentit, i com ha explicat RàdioSabadell, el club també treballa per ampliar el contracte del mateix Ferran Costa, que venç el 2027. Aquest dijous, el president del Centre d'Esports, Pau Morilla-Giner, compareixerà en roda de premsa per fer balanç de temporada i per donar més detalls sobre totes les carpetes obertes: la plantilla, les obres a l'estadi, l'estat econòmic del club...




