En directe: De 20:00 a 23:00
Fórmula Musical
A continuació:
De 23:00 a 23:59
La Caverna Galàctica (R)
De 00:00 a 02:00
Vitamina Dance (R)

El Centre d'Esports Sabadell, present al Mundial 2026

L'exjugador José Antonio Santiago ha lluït la bandera arlequinada a l'Espanya-Uruguai d'aquesta matinada a Mèxic

Adrián Arroyo
27.06.2026 16:34

Si aquesta matinada us heu llevat (o directament no heu anat a dormir) per veure l'últim partit de la selecció espanyola a la fase de grups del Mundial 2026, haureu vist una bandera arlequinada a la graderia de l'Estadi Guadalajara, a Jalisco (Mèxic). No ha estat una visió: l'exjugador del primer equip José Antonio Santiago hi ha anat exhibint els colors del Centre d'Esports Sabadell.

Notícies relacionades

Podcast

Sabadell i To Good To Go junts contra el malbaratament alimentari

Fils de ciutat
Sabadell i To Good To Go junts contra el malbaratament alimentari

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 6 hours
Fils de ciutat
Sabadell i To Good To Go junts contra el malbaratament alimentari
Fa 1 day
Fils de ciutat
El Cineclub Sabadell prepara la cloenda de la temporada
Fa 1 day
Sardanes a RàdioSabadell
Programa 584: 27/06/26
Fa 1 day
Notícies Migdia
La comunitat veneçolana a Sabadell es bolca amb el país després del doble terra…
Fa 1 day
Fils de ciutat
Agenda cultural 26.06.26
Fa 1 day
Notícies Matí
Notícies Matí 26.06.26

Sabadell, entre les cinc ciutats de l'Estat més compromeses contra el malbaratament alimentari

La ciutat ocupa la cinquena posició del rànquing elaborat per Too Good To Go, només per darrere de Barcelona, València, Madrid i Sevilla

27.06.2026 15:59
Fils de ciutat
Sabadell i To Good To Go junts contra el malbaratament alimentari
jQuery(document).ready(function(){ jQuery("#jquery_jplayer_53867").jPlayer({ ready: function () { jQuery(this).jPlayer("setMedia", { title: "Bubble

Notícies relacionades

Sergi Segura, primera baixa confirmada del Sabadell 25/26

El defensa esquerrà ha estat un any i mig a la disciplina arlequinada disputant una cinquantena d'enfrontaments

Adrián Arroyo
27.06.2026 11:41

El Centre d'Esports Sabadell comença a dibuixar la pissarra del nou curs al futbol professional. A banda dels tres jugadors cedits (David Astals, Alan Godoy i Xavi Moreno) que tornen als seus clubs d'origen a l'espera de què passa finalment amb el 'Xino', avui hem conegut la primera baixa confirmada.

Notícies relacionades

Les escoles de Sabadell ja poden demanar les activitats d'educació ambiental

El Consell Comarcal del Vallès Occidental i el Consorci de Residus obren el període d'inscripció dels seus programes educatius per al curs 2026-2027

27.06.2026 10:20

Els centres educatius de Sabadell i de la resta del Vallès Occidental ja poden sol·licitar les activitats de la Guia d'Activitats Educatives (GAE) i del Programa d'Educació Ambiental per al curs 2026-2027. El Consell Comarcal del Vallès Occidental i el Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental han obert aquesta setmana el període d'inscripció d'una oferta adreçada a alumnat, professorat i famílies.

Notícies relacionades

El col·lectiu LGBTIQ+ es reivindica ple d'orgull

La manifestació del Dia de l'Orgull ha Sabadell s'ha celebrat aquest divendres i ha aplegat prop d'un centenar de persones

Júlia Ramon
26.06.2026 21:02

El col·lectiu LGBTIQ+ s'ha manifestat aquest divendres a la tarda pel centre de Sabadell. La marxa del Dia de l'Orgull, organitzada per Ca l'Enredus, enguany ha arrencat des de la plaça Montserrat Roig (a l'Eixample) a dos quarts de vuit del vespre i ha arribat a Doctor Robert una hora després, aproximadament. Al llarg de l'avinguda Barberà i la Rambla, la manifestació ha aplegat prop d'un centenar de persones, segons els càlculs policials.
 

Notícies relacionades

La Plataforma en Defensa del riu Ripoll denuncia l'abandonament del Molí d'en Galí

Acusen d'inacció a l'Ajuntament i la propietat

26.06.2026 17:50

La Plataforma en Defensa del riu Ripoll ha denunciat novament l'estat d'abandonament del Molí d'en Galí, situat al Sot Fondo de Can Deu. Segons l'entitat, el recinte fa anys que es troba degradat i s'ha convertit en un punt d'acumulació de runa, abocaments incontrolats i una gran quantitat de fibrociment fragmentat

Notícies relacionades

Podcast

El Cineclub Sabadell prepara la cloenda de la temporada

Fils de ciutat
El Cineclub Sabadell prepara la cloenda de la temporada

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 6 hours
Fils de ciutat
Sabadell i To Good To Go junts contra el malbaratament alimentari
Fa 1 day
Fils de ciutat
El Cineclub Sabadell prepara la cloenda de la temporada
Fa 1 day
Sardanes a RàdioSabadell
Programa 584: 27/06/26
Fa 1 day
Notícies Migdia
La comunitat veneçolana a Sabadell es bolca amb el país després del doble terra…
Fa 1 day
Fils de ciutat
Agenda cultural 26.06.26
Fa 1 day
Notícies Matí
Notícies Matí 26.06.26

Mor 'Resu' Fernández, un puntal al barri de Ca n'Oriac

Va liderar una gran quantitat de lluites veïnals, des de l'asfalt de la via pública fins a la creació de l'Associació de Veïns (AV)

Júlia Ramon
26.06.2026 15:25

Dol a Ca n'Oriac per la mort d'una veïna molt estimada, Resurrección Fernández, als 96 anys. Tothom la coneixia com a Resu i per la seva implicació al barri des de fa dècades: va ser membre de l'Associació de Veïns i també de la Hermandad Virgen de la Fuensanta, a més de liderar multitud de lluites veïnals per aconseguir l'asfalt d'alguns carrers o millorar el clavegueram o la xarxa d'aigua. "Mai tenia un 'no' com a resposta, era una dona molt activa.

Notícies relacionades

El dispositiu policial pel Tour de França es coordinarà des de Sabadell

El govern mobilitzarà 4.500 agents, entre Mossos d'Esquadra i Policies Municipals, durant els dies de la competició

Júlia Ramon
26.06.2026 15:17

El Tour de França enguany arrenca des de Barcelona i, en conseqüència, les tres primeres etapes passaran per Catalunya. Es calcula que, en total, el Tour recorrerà 400 km del territori passant per una seixantena de municipis catalans. A banda dels talls viaris que hi haurà pels ciclistes, la jornada de diumenge coincidirà amb els desplaçaments habituals dels caps de setmana d'estiu i és per aquest motiu que la Generalitat desplegarà un gran dispositiu especial de seguretat amb 4.500 agents.

Notícies relacionades