En directe: De 22:15 a 23:59
Fórmula Musical
A continuació:
De 00:00 a 01:00
Arrela (R)
De 01:00 a 03:00
Fils de ciutat (R)

Claudi Martí esclata per l’arbitratge del CNS-CNB: “Porto molts anys en el waterpolo i poques vegades havia vist això”

El president del Club Natació Sabadell ha estat molt crític amb les 24 expulsions patides en contra, 11 més que les del rival: "Tothom s'equivoca, però el que no pot ser és l'espectacle que hem viscut avui"

Claudi Martí Sabadell Martí, en una imatge d'arxiu | Roger Benet
Pau Vituri Nicolás
09.05.2026 17:14

Forta indignació a Can Llong per l'arbitratge rebut en el primer partit de la semifinal del play-off de la Divisió d'Honor entre el Club Natació Sabadell i el Club Natació Barcelona.

El president Claudi Martí ha volgut comparèixer davant els mitjans després de la derrota a la tanda de penals (19-20) per traslladar el malestar que havia deixat l'actuació dels col·legiats Àlex Ortega i Joan Carles Colomina.

 

"És un partit duríssim per al waterpolo, no se'l mereix un 'play-off' de la lliga. Tothom s'equivoca, però el que no pot ser és l'espectacle que hem viscut avui. Jo porto molts anys en el waterpolo i poques vegades havia vist això"

Claudi Martí, president del CN Sabadell

 

Les 24 expulsions treuen de polleguera el Club


Les principals queixes del màxim responsable del Club han tingut com a diana la diferència d'expulsions patides per part d'un equip i de l'altre: 24 al bàndol local Martin Famera, Pep Bonet, Fede Panerai i Tiago Carrió no han acabat el partit― i 13 al visitant

 

"Jo no em queixo de l’arbitratge, redueixo les coses a números, que no enganyen: 24 a 13. No hi ha cap partit d’alta competició de cap esport on els àrbitres marquin aquestes diferències. Ho he corroborat moltes vegades amb el femení. No poden ser aquests canvis de criteri, no sé a què es deuen, però hi són perquè els números no enganyen"

 

A més, també ha dolgut la disparitat de criteri a cada porteria a l'hora de resoldre certes accions polèmiques, així com la forma en què ha arribat el 16-16 del CNB, en una situació prèvia de possibles dos metres, que ha forçat in extremis la tanda de penals.

 

"És un problema que s’ha d’intentar resoldre, però hi ha una part que ho dona per natural i no vol fer proposició d’esmena. Mentre continuem així, tindrem aquest tipus d’espectacle que no beneficia el nostre esport. No hi ha capacitat d’autocrítica, d’adaptar-se, de millorar i això ho notes amb actituds i aquest tipus d’arbitratges"