En directe: De 16:00 a 19:00
Connectats
A continuació:
De 19:00 a 19:30
Ona d’Escacs (R)
De 19:30 a 20:00
El Mussol Maltès (R)

El Fresc Festival aixeca el teló amb Quim Masferrer i el seu ‘Bona gent’

El festival d’estiu de Sabadell arrenca el 25 de juny amb una inauguració protagonitzada per l’humor i la participació del públic

Quim Masferrer en una imatge de promoció Quim Masferrer en una imatge de promoció
23.06.2026 17:54

El Fresc Festival de Sabadell donarà el tret de sortida aquest 25 de juny amb Quim Masferrer com a gran protagonista de la inauguració. L’actor i comunicador obrirà el certamen amb el seu espectacle ‘Bona gent’, una proposta que s’ha convertit en un dels fenòmens teatrals més populars dels últims anys.


A ‘Bona gent’, Masferrer converteix el públic en el veritable protagonista de la funció. A partir de les seves històries, converses i vivències, l’espectacle es construeix en directe, fent que cada representació sigui única i irrepetible, amb una combinació d’humor i emoció.


El mateix Quim Masferrer ha celebrat el seu retorn a Sabadell i la seva participació en el festival, mostrant-se molt satisfet de tornar a formar part de la programació del Fresc. També explica com va néixer la idea de crear aquest format que ha acabat convertint-se en el seu segell personal.

 

"Sempre que confien en mi i que em contracten i que tenen ganes que jo faci els meus espectacles i més, si és a l'inici d'un festival, és un orgull. És molt bonic que hi hagi gent que vulgui saber que és el que faig jo als escenaris".

Quim Masferrer, actor

 

Amb aquesta inauguració, el Fresc Festival aposta per arrencar l’edició amb un dels noms més reconeguts del teatre català i amb un espectacle que connecta directament amb el públic.