David de la Cruz, entre els favorits per tornar a ser campió d'Espanya en contrarellotge
El sabadellenc competeix aquesta tarda en l'estatal que es disputa a Sabiñánigo, a Osca
David de la Cruz es postula a tornar a estar entre els millors al Campionat d'Espanya de ciclisme de contrarellotge. El ciclista sabadellenc afronta la cita a Sabiñánigo (Osca) com un dels favorits (avui a les 17h).
El seu currículum l'avala. L’any passat va ser segon a Granada, només superat per Abel Balderstone, i l’any anterior havia guanyat la prova a Galapagar (Madrid). També són candidats a la victòria Xabier Mikel Azparren, Pablo Castrillo, Raúl García Pierna o el mateix Balderstone.
La lluita contra el crono constarà de quasi 31 quilòmetres i De la Cruz serà el penúltim a prendre la sortida. El seu torn serà a les 17:41h. També competeix a la prova un altre ciclista sabadellenc, David Domínguez, que sortirà abans (17:23h).
Diumenge, la prova en ruta
Diumenge al matí serà la prova en ruta, amb 211 quilòmetres de traçat. En aquesta disciplina, De la Cruz va ser sisè en l’última edició. També hi prendran part Domínguez, Pau Matarín i els germans Raúl i Óscar Rota per completar la representació sabadellenca.





