🔴 La roda de premsa de Pau Morilla-Giner, en directe (13:15h)
Primer Motel Suís de l'estiu, amb la compareixença del president del Centre d'Esports Sabadell
La primera entrega del Motel Suís, la versió estiuenca del programa Hotel Suís, arriba amb un plat fort. El president del Centre d'Esports Sabadell, Pau Morilla-Giner, compareix en roda de premsa a la Nova Creu Alta per fer balanç de la temporada i començar a desgranar el projecte del curs 2026-27, amb l'equip arlequinat a Segona Divisió.
Hi ha moltes carpetes obertes sobre la taula: la renovació del tècnic Ferran Costa, la confecció de la plantilla amb Lucas Viale al capdavant, les obres a l'estadi, el cas Diego Fuoli...
En directe a RàdioSabadell
Podreu seguir la compareixença de Morilla-Giner en directe a partir de les 13:15h al canal de Twitch de RàdioSabadell.
També podreu seguir la roda de premsa en àudio, a la 94.6 FM i al reproductor on-line, fins a les 14h.





