Zona de Baixes Emissions amb excepcions de caràcter social
Els municipis de l'Arc Metropolità (on hi ha Sabadell) han acordat, aquest matí, tot un seguit de mesures per implementar la Zona de Baixes Emissions, que hauria d'entrar en vigor l'any 2025. Les principals mesures impliquen establir excepcions a la regla, sobretot de caràcter social "per no deixar ningú enrere".
"No volíem que aquesta revolució verda deixes gent endarrere. Per tant sí que hi ha una clara voluntat de treballar per la qualitat de l'aire però no deixar ningú enrere en aquest camí"
Notícies relacionades
Podcast
Connexió Sabadell 24.10.23
Els últims de Ràdio Sabadell
Notícies relacionades
Podcast
Tribuna Preferent 23-24 #06 (104): Lluís i Toni Pacheco
Els últims de Ràdio Sabadell
La campanya de Nadal, a la palestra política
La campanya de Nadal ha centrat la recta final del Ple municipal del mes d'octubre, arran d'una moció de la Crida que reclamava més transparència sobre el cost de les activitats nadalenques, una distribució dels actes per tota la ciutat i uns drets garantits per a tots els treballadors que la fan possible. Tot i que la proposta no ha prosperat, sí que ha encès el debat sobre diversos aspectes de la campanya.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Podcast
Pagesos de ciutat: Lasanya de bulbs de flors de primavera
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Els beneficis del pilates durant la menopausa
Els últims de Ràdio Sabadell
La construcció de l'Institut-Escola Virolet torna al Ple
El projecte per construir el reclamat Institut Escola Virolet, al barri de Can Llong, ha tornat al Ple municipal del mes d'octubre en forma d'una nova cessió de terreny a la Generalitat. Tal com va passar amb el terreny on s'ha de construir l'Institut Arraona, l'administració local ha hagut de tornar a tramitar la cessió de la parcel·la, en aquest cas a petició del govern català. Concretament, la Generalitat demanava la cessió d'una parcel·la única, en lloc de dues com s'havien cedit inicialment.
Notícies relacionades
Més de tres milions d'euros per millorar l'espai públic
L'Ajuntament abocarà més de 3 milions d'euros a la millora de l'espai públic en els pròxims mesos. El lot es dividirà en tres projectes principals: millorar l'espai públic, ultimar les obres al Parc de les Aigües i, finalment, continuar la pacificació dels entorns escolars.
Parc de les Aigües






