Els veïns del bloc Guillem Agulló veuen la llum al final del túnel
Les 27 famílies del bloc Guillem Agulló, sense llum des del 12 de juliol, podrien recuperar el subministrament elèctric més aviat que tard. Endesa els va imposar una sèrie de condicions i ja n'han complert una part. Ara els falta que cadascun d'ells entregui un butlletí elèctric, un document que certifiqui que la instal·lació elèctrica està en bon estat i compleix tots els requisits tècnics.
Notícies relacionades
El derbi OAR Gràcia-Sant Quirze, protagonista de la jornada de Primera Nacional
Dissabte passat vam tenir derbi femení OAR Gràcia-Sant Quirze al carrer Boccaccio i aquest dissabte (18h) arriba el torn del masculí. La revenja es pot executar, doncs, tot just una setmana després de la derrota de les de Carol Carmona per la mínima (23-24) en el gran partit de la jornada de la Primera Nacional masculina.
Notícies relacionades
Podcast
Tefi Abasolo, Llibreria Mala Peça: "És un espai de pensament crític i una llibreria diferent"
Els últims de Ràdio Sabadell
Sergi Belbel modera un club de lectura a la Fundació Bosch i Cardellach
La Fundació Bosch i Cardellach estrena, aquest vespre, un nou club de lectura de teatre, amb el dramaturg Sergi Belbel com a moderador. De moment, se n'han programat tres trobades mensuals, amb títols que es consideren claus per al teatre català: 'La Filla del mar' (5 d'octubre), d'Àngel Guimerà, 'Desig' (16 de novembre), de Josep Maria Benet i Jornet, i 'Forasters' (14 de desembre), del mateix Belbel.
La primera sessió del club de lectura de teatre de la Fundació Bosch i Cardellach serà aquest vespre, a partir de les 7.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Podcast
Lluís Matas, tinent d'alcaldessa: "No considero que aportem polítiques de dretes"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Connexió Sabadell 5.10.23
Els últims de Ràdio Sabadell
Notícies relacionades
Pau Resta: "L'any passat teníem un bloc més defensiu, ara tenim més pilota i això genera espais"
Notícies relacionades
Què sabem dels nous regidors del govern de Sabadell?
Els dos nous membres del govern sabadellenc, Lluís Matas i Katia Botta, són regidors escollits del ple, des de les eleccions del maig d'aquest any en curs, si bé Matas va entrar al Saló de plens quan el mandat anterior ja estava començat. Què en sabem?
Lluís Matas i Bertran






