Ronda Nord: de "blanqueig del Quart Cinturó" a "infraestructura necessària"
Set formacions polítiques de la ciutat han participat en la taula rodona 'Ronda Nord versus Quart Cinturó. Parlem-ne', organitzada per la FAVS i moderada pel director de l'iSabadell, Jordi De Arriba. A banda d'expressar el seu posicionament, no s'han estalviat retrets en considerar que des dels diferents governs es podria estar fent alguna cosa més cap a la seva resolució. També ha sortit sovint el pla específic de Mobilitat del Vallès.
Notícies relacionades
Podcast
Tribuna Preferent 22-23 #25 (89): Iván Hidalgo i Òscar del Barrio
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
La Trama, l'Institut Jonqueres i l'Escola Industrial perdran un grup
Els últims de Ràdio Sabadell
Prop d'un 90 per cent d'accions previstes aquest mandat estan executades o en procés
El govern de Marta Farrés farà balanç del mandat amb xifres durant el Ple municipal del mes de març, demà a la tarda. En la sessió es donarà a conèixer que prop d'un 90 per cent de les 1086 actuacions previstes al Pla d'Actuació Municipal (PAM), entre el 2021 i el 2023, estan executades o en procés d'execució. El portaveu adjunt del govern municipal, Eloi Cortés, ha fet un bon balanç d'aquestes xifres:
Notícies relacionades
Els fitxatges d'hivern del Sabadell ofereixen rendiment immediat... i punts
Notícies relacionades
Podcast
Antoni Garrell: "A vegades cal renunciar a determinades aplicacions del mòbil"
Els últims de Ràdio Sabadell
L'Ajuntament revisa l'accessibilitat de la ciutat, 15 anys després
La millora de l'accessibilitat dels carrers de Sabadell es debatrà al Ple municipal del mes de març, demà a la tarda. Concretament, passarà per la sessió plenària el nou Pla municipal d'accessibilitat, que ha de renovar el document vigent des del 2008. El portaveu adjunt del govern municipal, Eloi Cortés, explica a quins col·lectius s'ha tingut en compte a l'hora d'elaborar el nou document:
Notícies relacionades
Podcast
El Santo: "Després de 25 anys tenia la necessitat de fer carrera en solitari"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
El club de les meravelles: Prescripcions 8M i entrevista a l'escriptora Eulàlia Canal amb les alumnes de l'escola Teresa Claramunt
Els últims de Ràdio Sabadell
La Trama tornarà a ser d'una línia a partir del curs que ve
L'escola La Trama, situada al Centre, tornarà a ser d'una línia a partir del curs que ve. Així ho ha assegurat avui la directora dels Serveis Territorials d'Educació al Vallès Occidental, Maite Fons, en declaracions a El Cafè de la Ràdio, justificant l'eliminació d'un grup per la davallada demogràfica prevista.






