Podcast
Dijous 14/06/18 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 14/06/18 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 14/06/18 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Diumenge es celebra la 35a Romeria del Rocío a Sabadell
L'Hermandad del Rocío de Sabadell celebra aquest diumenge la Romeria en Acción de Gracias por la vuelta del Rocío. La festa comença a les 9 del matí, amb la concentració i la missa a la Parròquia del Sagrat Cor, al barri de Ca n'Oriach. Un cop s'acabi la pregària, els "romeros" amb les seves carrosses faran camí cap a l'ermita de Sant Julià d'Altura.
Notícies relacionades
Generalitat i consells comarcals del Vallès demanen que s'aturi l'estudi del Quart Cinturó entre Terrassa i Granollers
La Generalitat i els consells comarcals dels dos Vallesos reclamen al Ministeri de Foment i al de Transició Ecològica que deixin en suspens els estudis del tram del Quart Cinturó entre Terrassa i Granollers, que també passa per Sabadell, mentre no estigui completat el Pla Específic de Mobilitat del Vallès que estan redactant conjuntament les tres institucions.
Notícies relacionades
Podcast
Sergi Marín, professor de Kids FM: "Volem crear nous oients, locutors i nois interessats per aquest mitjà"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
El soterrament dels FGC a Sabadell entra en l'etapa decisiva amb la construcció del nou traçat de les vies
Els últims de Ràdio Sabadell
Óscar Rubio signa la renovació amb el Sabadell
El Centre d'Esports Sabadell ha anunciat la renovació d'Óscar Rubio per a la pròxima temporada. El lateral dret signarà per una temporada, amb opció a una altra, i seguirà lluitant per ser l'amo del carril dret. La renovació de Rubio arriba després de les ja confirmades de Felipe Sanchón i Josu Ozkoidi. Una confirmació més de l'aposta del club per renovar la base de jugadors que tan bon rendiment van demostrar la temporada passada.
Notícies relacionades
Miquel Blanchart preveu una prova tàctica i sense moltes diferències a Elsinor
El triatleta sabadellenc, Miquel Blanchart, afronta diumenge (9 h) el Campionat d'Europa de Mig Ironman a Elsinor (Dinamarca). Una prova que té dos al·licients per a l'esportista local. D'una banda, intentar lluitar per l'Europeu i de l'altra, sumar els màxims punts possibles per a obtenir el bitllet pel Mundial d'Ironman de Kona a l'octubre. El sabadellenc sap que tot el que sigui un TOP 8 aquest diumenge serà un gran resultat i el deixarà a les portes d'aquesta cita a Hawaii.






