La PAH Sabadell aixeca sense els resultats esperats l'ocupació d'una oficina del BBVA a Ca n'Oriac
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca i la Crisi de Sabadell (PAHCS) ha decidit marxar de l'oficina del BBVA de l'avinguda Matadepera, que mantenia ocupada des de feia gairebé 24 hores. Els activistes han aixecat el tancament malgrat no haver aconseguit un dels objectius que s'havien marcat: aturar el desnonament previst per dimecres de la setmana que ve de la Rosalinda i la seva família.
Notícies relacionades
Podcast
Els Merinals i la TUS centren el Debat de Política Municipal
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Xavier Martínez (CIPO): "El balanç dels 50 anys és positiu"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Marisol Martínez, regidora d'Esports: "Aquest any havíem de consolidar la Festa de l'Esport"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Marcel·lí Rojas, activista PAH: "s'ocupa l'oficina del BBVA fins que un document certifiqui que el desnonament s'atura"
Els últims de Ràdio Sabadell
Les 40 famílies del bloc ocupat per la PAHC a Gràcia regularitzen la seva situació
El lema de la PAHC, "Sí que es pot", avui s'ha fet realitat per a les famílies del bloc ocupat del barri de Gràcia. Finalment, han aconseguit poder signar els contractes de lloguer, després que la propietat, la Sareb, els hagi cedit finalment a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya. Han estat 4 anys de disputes, en què hi ha hagut amenaces de desallotjaments exprés i negociacions perquè la Sareb adaptés l'edifici per a la seva habitabilitat.
Notícies relacionades
Podcast
Quaranta famílies de Gràcia aconsegueixen un contracte de lloguer social
Els últims de Ràdio Sabadell
Carlos López deixa de ser entrenador del filial del Sabadell
Carlos López ja no és el tècnic del Sabadell B. Aquest matí s'ha fet oficial el seu adéu, del tot previsible després del descens a Segona Catalana del passat cap de setmana. Un final cruel que ha acabat amb la sortida de l'entrenador del conjunt arlequinat. “És una decisió lògica ja que no hem complert l'objectiu. El club enten que hi ha d'haver un canvi i no em queda més remei que acceptar-ho”, ha comentat l'ex-tècnic arlequinat.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Nova ampliació de la flota d'autobusos de la TUS en una quinzena
La flota d'autobusos de Transports Urbans de Sabadell (TUS) seguirà creixent en els pròxims mesos, després que al Ple municipal del mes de maig s'hagin aprovat dues compres d'aquests vehicles. D'una banda, es destinaran més de 3 milions d'euros provinents del superàvit de l'Ajuntament a adquirir deu autobusos nous; una inversió que forma part d'un paquet de projectes de 15,5 milions d'euros, la majoria dels quals es destinaran a millorar l'espai públic i equipaments municipals com escoles i llars d'infants.






