Els teatres municipals s'adapten per a persones amb discapacitat auditiva
Un 8% de la població té problemes d'audició, una xifra que s'eleva al 30% entre les persones majors de 65 anys. Per aquest motiu, i gràcies a les demandes de l'Associació Catalana per a la Promoció de les Persones Sordes, l'Ajuntament ha instal·lat dos sistemes de comunicació per millorar l'accessibilitat d'aquest col·lectiu als teatres municipals de la ciutat, el Principal i La Faràndula.
Notícies relacionades
Podcast
The Gramophone Allstars Big Band presenten demà el seu nou disc: "Maraca Soul" al Teatre Principal de Sabadell
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Els Samfaina de Colors celebren els 30 anys amb el seu nou espectacle "Els cistells de la Caputxeta" a LaSala
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Us descobrim el projecte de l'ESDI d'urbanització al planeta Mart
Els últims de Ràdio Sabadell
Els veïns de Gràcia denuncien un excés de velocitat al barri
L'Agrupació de Veïns de Gràcia i l'AMPA de l'escola Teresa Claramunt aprofiten la celebració del Carnaval per sortir al carrer i fer sentir les seves demandes. Les dues entitats faran una acció reivindicativa demà dissabte, a la plaça del Treball, per reclamar solucions per a dos dels grans problemes que, asseguren, pateix el barri. D'una banda, l'excés de velocitat als carrers, malgrat el límit fixat als 30 quilòmetres per hora. De l'altra, l'incivisme dels propietaris de gossos que no recullen els excrements de la seva mascota de la via pública.
Notícies relacionades
Podcast
Marcel Mauri, vicepresident d'Òmnium: "Les filtracions són una pràctica que demostra la poca separació de poders"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Al #LlibreObert us hem presentat el nou seminari d'en Toritaka Tokumei i l'Àngel del Rio: "El monstre de mil colors", on es descobriran els monstres de la literatura
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Glòria Redondo, AMPA Teresa Claramunt:"Volem conscienciar els propietaris dels gossos i demanem mesures per reduir la velocitat al barri"
Els últims de Ràdio Sabadell
Xavier Bartrolí (SPPM-CAT): "El cas Bemba pesa"
Reaccions al final de la vista del judici pel cas Bemba. La Secció Sindical a l'Ajuntament de Sabadell del Sindicat Professional de Policies Municipals de Catalunya (SPPM-CAT), lamenta el posicionament de determinats polítics de la ciutat davant l'actuació de la policia, que va carregar per ordre de l'exalcalde Manuel Bustos, segons el testimoni de Jordi Roviralta, el llavors intendent de la policia municipal. El president del sindicat policial sabadellenc, Xavier Bartrolí, alerta que "el cas Bemba pesa.






