Notícies relacionades
La família de la dona ferida al Tobotronc vol que millori la seguretat i l'evacuació del parc
Els familiars de la sabadellenca ferida en un accident al Tobotronc d'Andorra volen que se solucionin els problemes de seguretat de l'atracció. La dona de 54 anys es recupera al Taulí després de trencar-se la meseta tibial i vuit costelles amb una perforació al pulmó.
Notícies relacionades
L'OAR Gràcia masculí vol seguir escalant posicions a la Primera Nacional
L'OAR Gràcia Sabadell no es conforma amb la permanència a la Primera Nacional d'handbol i vol seguir mirant a la part mitja-alta de la classificació. I això passa en part, per derrotar demà al Sant Joan Despí en un duel especial, ja que a les files del conjunt del Baix Llobregat hi ha força presència d'ex-jugadors graciencs.
Notícies relacionades
Podcast
Parlem d'Òpera 312: "Mozart, el prodigi de Salzburg" (IV) (1)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 312: "Mozart, el prodigi de Salzburg" (IV) (2)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 312: "Mozart, el prodigi de Salzburg" (IV) (3)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 312: "Mozart, el prodigi de Salzburg" (IV) (4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Arturo té tots els números de debutar contra l'Aragón
Els últims de Ràdio Sabadell
Sergi Giralt veu realitzat el somni de participar al Rally Montecarlo de cotxes clàssics
Un somni fet realitat. Així ha definit el pilot sabadellenc, Sergi Giralt, la seva presència a partir de demà al Rally Montecarlo de cotxes clàssics. Ho farà com a copilot d'un Porsche de l'any 79 amb el qual han sortit aquest matí de Barcelona per estar a la línia de sortida de demà al Principat. “És un somni. Sempre havia volgut fer aquesta prova però no havia aconseguit quadrar les coses i em fa molta il·lusió”, ha reconegut el pilot sabadellenc.
Notícies relacionades
Dani Nel·lo: "No tindria sentit sonar com un senyor negre dels anys 50"
Los Saxofonistas Salvajes presenten aquest vespre el seu homenatge als músics de l'època durada del Rhythm & Blues. La banda liderada pel barceloní Dani Nel·lo actuen aquest vespre a la Cava Urpí (22:00h), i també amb el cartell de sold out. No queda ni una entrada per veure aquest espectacle de rock'n'roll i R&B basat en els ritmes més elèctrics dels anys 50.






