Sabadell afronta els grans projectes de ciutat amb un pressupost “precrisi”
L'Ajuntament compta, per aquest 2018, amb un pressupost “precrisi”, com ha qualificat l'alcalde, Maties Serracant, és a dir, que supera els 200 milions d'euros com passava al 2009, abans de la crisi econòmica. A més, es recupera la capacitat d'inversió al voltant dels 70 milions d'euros i s'ha aconseguit reduir significativament el deute. “Estem en una situació òptima d'endeutament, que ens permetria incrementar el deute en funció de les necessitats que detectem a la ciutat.
Notícies relacionades
Esteban Gesa (PP): "Ho estan transformant tot però a pitjor"
El Partit Popular qualifica la política de mobilitat del consistori de desastre i d'improvisació constant. Esteban Gesa, portaveu popular, creu que "és un govern que ho estan transformant tot però a pitjor, crec que és un govern que pren les decisions a la babalà". Gesa també ha criticat el pla del govern local sobre la mobilitat al centre de la ciutat i ha qualificat la política de voler crear una "gàbia d'or" pels veïns del centre.
Notícies relacionades
Podcast
La pel·lícula del dia: "Goodbye Berlín" un relat engrescador en format road movie sobre la joventut, l'aventura i l'amistat.
Els últims de Ràdio Sabadell
Miquel Benítez: "Tenim la permanència virtualment assegurada"
El tècnic de l'OAR Gràcia, Miquel Benítez, reconeix que la gran primera volta del seu equip els ha permès aconseguir el primer dels objectius que s'havien marcat, "tenir la permanència virtualment assegurada", i afegeix que, "ara falta consolidar-nos a la zona mitja alta de la classificació", és marca com a segon gran repte per a la segona part de la competició.
Notícies relacionades
Carlos López demana tranquil·litat abans de rebre al Manlleu
El tècnic del filial del Sabadell, Carlos López, es mostra convençut que el seu equip traurà endavant la delicada situació a la classificació. "Ara juguem dos partits a casa i sumarem 6 punts. Estic convençut, però hem d'estar tranquils", remarca. El Sabadell B rep diumenge a les 12h a Olímpia el Manlleu, rival que com els arlequinats, vénen de Tercera Divisió.
Notícies relacionades
Els BB Sin Sed publiquen "Rosa de Foc", la seva primera cançó en català
Els BB Sin Sed presenten "Rosa de Foc", un tema en el qual han col·laborat l'acordionista sabadellenc Carles Belda i la cantant María Rodríguez Rey del grup Los Amantes de María. Es tracta del primer tema que grava el grup de Sabadell després del seu últim disc "Ahora" del 1997. Els BB Sin Sed es va dissoldre el 2000 però a partir del 2014 han tornat puntualment als escenaris.
Notícies relacionades
Podcast
"Rosa de Foc" - BB Sin Sed
Els últims de Ràdio Sabadell
El CE Mediterrani es creua al camí de l'Astralpool als quarts de final de la Copa del Rei
Sorteig afortunat per l'equip masculí de waterpolo de l'Astralpool Natació Sabadell. Aquest migdia s'ha fet a les Canàries, a la seu de l'Echeyde, el sorteig del quadre final de la Copa del Rei de waterpolo. Una competició que es jugarà del 2 al 4 de febrer a territori canari i en la qual, els del Chava Gómez no es trobaran amb el gran favorit, Atlètic Barceloneta, fins a una hipotètica final.
Notícies relacionades
L'Alternativa Teatre acull la representació de 'El chico de la última fila'
L'Alternativa Teatre, al barri de Gràcia de Sabadell, acull aquest cap de setmana la representació de l'obra El chico de la última fila. El muntatge, dirigit per Alfons Fernández, és una adaptació de l'obra de Juan Marorga que es vol allunyar de la versió cinematogràfica per explicar la relació que s'estableix entre un professor i un alumne que intenta passar decepercebut. "En Claudio, que seu a l'última fila de classe, és en el fons el voyaer que tots portem a dins.






