Soterrament FGC ARA està satisfeta per l'inici de les obres i creu que les afectacions de mobilitat queden "en segon terme"
La Plataforma Soterrament FGC ARA està satisfeta amb l'inici de les obres pel soterrament de la línia dels catalans fins al Castell de Can Feu. En declaracions al programa Al Matí de Ràdio Sabadell, el portaveu de l'entitat Isidre Soler ha titllat de "inici del final" la posada en marxa d'una "obra molt necessària i important per Sabadell". Les actuacions tenen dos efectes directes en la mobilitat de la ciutat.
Notícies relacionades
Podcast
Segons la Comissió Europea els nens comencen a navegar per internet a partir dels 7 anys
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Marc Taulats, Plataforma Promoció Transport Públic: "Reclamem targetes de tarifa plana d'ús del transport públic"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Isidre Soler, portaveu Soterrament FGC ARA:"Estem en l'inici del final d'una obra molt important i necessària"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
La Dra. Carme Lisbona, responsable dels centres d'atenció d'urgències: "Els virus no tenen un tractament específic"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
La farmacèutica Glòria Montané: "Un cigarret fa que una persona que ha estat 10 anys sense fumar, hi torni"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
"Una onada de petits somriures" una iniciativa del Parc Taulí per remodelar la planta de pediatria de l'hospital
Els últims de Ràdio Sabadell
La causa contra Maties Serracant pel cas de El Tallaret queda arxivada
La causa oberta contra l'alcalde i líder de la Crida Maties Serracant per la cessió de Cal Balsach a El Tallaret ha quedat arxivada. El jutge ha declarat el sobreseïment del cas, un any i mig després que el Partit dels Socialistes i la funcionària de l'Ajuntament de Sabadell Maite Morao presentessin una denúncia per suposada prevaricació i tràfic d'influències contra Serracant, aleshores tinent d'alcalde de Territori.
Notícies relacionades
La Plataforma per a la Promoció del Transport Públic reclama tarifa plana en els títols
L'increment dels preus del transport públic ha reobert de nou la demanda d'una xarxa de mobilitat efectiva, eficient i a preus raonables. Des de la Plataforma de Promoció del transport públic plantegen abaratir el preu dels títols d'alta freqüència de viatges, com la T-mes o la t-trimestre. “Nosaltres el que ens agradaria és que els usuaris siguin fidels al transport públic i per això reclamem unes tarifes que siguin de tarifa plana.






