En directe: De 16:00 a 19:00
Connectats
A continuació:
De 19:00 a 19:30
Això va de sèrie
De 19:30 a 20:00
Fórmula Musical

Les escoles Joanot Alisanda i Teresa Claramunt seran les primeres de Sabadell en generar electricitat pròpia

Karen Madrid
02.05.2017 14:50

Les escoles Joanot Alisanda i Teresa Claramunt seran les primeres de Sabadell en generar electricitat pròpia. Avui ha començat la instal·lació de plaques fotovoltaiques en aquests dos centres; un procés que s'allargarà fins a l'estiu. L'Ajuntament ha fet una inversió de 37.000 euros a aquestes instal·lacions, que permetran augmentar encara més l'estalvi energètic de l'administració local. “Durant el 2016 hem estalviat prop de mig milió d'euros en consums. Les plaques permetran fer un pas més en aquesta línia”, ha declarat el regidor de Sostenibilitat, Joan Berlanga.

Notícies relacionades

Podcast

El pla per regular l'oci nocturn de Sabadell estarà llest al 2018

Notícies Migdia
El pla per regular l'oci nocturn de Sabadell estarà llest al 2018

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 14 min
Generació BSO
Generació BSO 22/06/26
Fa 2 hours
Notícies Migdia
Revetlla de Sant Joan 2026 a Sabadell: coques, petards i fogueres
Fa 3 hours
Notícies Matí
Debat de Política Municipal: les declaracions de Fuoli i la biblioteca de Gràci…
Fa 3 hours
Notícies Matí
Notícies Matí 23.06.26
Fa 3 hours
Fils de ciutat
Sandra Córcoles, Petards 4x4: "Aquest any la gent arriba amb ganes de gaudir de…
Fa 19 hours
Tribuna Preferent
Tribuna Preferent 25-26 #39 (205): Últim programa... i ens veiem a la Hypertens…

El Sant Nicolau protagonitza una remuntada èpica i assoleix la permanència a la Lliga EBA

02.05.2017 14:24

La temporada del Sant Nicolau a la Lliga EBA ha tingut de tot i ha acabat de la millor manera possible pel conjunt sabadellenc. Un inici decebedor amb només 3 victòries a la primera volta i una segona espectacular amb 9 triomfs i només 4 derrotes, que han permès al conjunt de Santi Suso evitar la promoció de permanència i assolir la salvació directa a la categoria. Això sí, l'última victòria (72-74) a la pista del Flanigan Calvià l'hauria pogut escriure el mateix Albert Hitchcock.

Notícies relacionades

L'Ajuntament de Sabadell estudia cedir un local temporal a la gent d'El Tallaret

02.05.2017 14:24

L'Ajuntament de Sabadell estudia cedir de manera temporal un local als usuaris d'El Tallaret, segons han assegurat els responsables del casal popular. El govern municipal els ha traslladat aquesta voluntat després que el consistori hagi canviat els panys de l'equipament, davant la indignació dels membres del casal. 

Notícies relacionades

L'OAR Gràcia celebra davant l'afició la permanència a Primera Nacional

Adrián Arroyo
02.05.2017 14:19
L'OAR Gràcia celebra davant l'afició la permanència a Primera Nacional

Notícies relacionades

L'Ajuntament de Sabadell obre la porta a que en un futur hi pugui haver locals d'oci a la Zona Hermètica  

02.05.2017 12:07

Un any després que entrés en vigor el Pla especial de regulació d'usos recreatius al barri de Gràcia que estableix el tancament de tots els establiments d'oci de la Zona Hermètica, l'Ajuntament de Sabadell està redactant un pla director per redefinir on i com s'ha de repartir l'oci nocturn.

Notícies relacionades

Unes 400 persones surten al carrer per celebrar l'1 de maig

01.05.2017 16:42

La manifestació dels sindicats i entitats de l'1 de maig ha congregat unes 400 persones. La marxa convocada per Endavant, CGT i Resposta Solidària ha recorregut els carrers del centre de Sabadell, des de l'Estació de Renfe Centre fins a la Plaça del Gas, passant pel Passeig i el Carrer de Gràcia.

Notícies relacionades

Gairebé 1300 ballarines i ballarins amb motiu del Dia Internacional de la Dansa

30.04.2017 18:59

L'Esbart Sabadell Dansaire commemora el Dia internacional de la Dansa amb una mostra al carrer i una gala de dansa clàssica, que ha reunit gairebé 1300 ballarins i ballarines. Dilluns, 1 de maig, a la Plaça Dr. Robert, durant el matí i la tarda "hi passaran 36 escoles de dansa, grups folklòrics, companyies... aproximadament 1200 ballarins i ballarines. Aquest és l'acte més popular i més multitudinari que organitzem", ha explicat a Ràdio Sabadell el responsable de l'Esbart, Tomàs Manyosa.

Notícies relacionades

L'Ajuntament canvia els panys de les naus d'El Tallaret

30.04.2017 18:02

El Casal de La Creu Alta, que agrupa entitats veïnals com Llamps i Trons o els Diables de la Creu Alta, ha denunciat l'acció del consistori per "absurda" i "inadequada" en un comunicat publicat a les seves xarxes. El govern ha pres la decisió de canviar els panys de les naus de les llanes i el pati de Cal Balsach sense previ avís.

Notícies relacionades

L'Embassa't tanca els vermuts pensant en el concert de presentació i el concurs de bandes

30.04.2017 15:20

Ni la pluja de l'últim diumenge ha evitat que la música soni a la terrassa del Museu del Gas. "Començarem tard, però començarem", deia el director Arnau Solsona al públic que anava arribant a les portes del Museu. "Aquest any ha estat un èxit, molt contents també de la jornada de Sant Jordi, que en coincidir en diumenge vam celebrar-ho a la Plaça del Gas i gratuït", explica Solsona. És el tercer any que l'Embassa't es planta a la teulada de la Plaça del Gas per barrejar olives, xips, cervesa i música.

Notícies relacionades