Les escoles Joanot Alisanda i Teresa Claramunt seran les primeres de Sabadell en generar electricitat pròpia
Les escoles Joanot Alisanda i Teresa Claramunt seran les primeres de Sabadell en generar electricitat pròpia. Avui ha començat la instal·lació de plaques fotovoltaiques en aquests dos centres; un procés que s'allargarà fins a l'estiu. L'Ajuntament ha fet una inversió de 37.000 euros a aquestes instal·lacions, que permetran augmentar encara més l'estalvi energètic de l'administració local. “Durant el 2016 hem estalviat prop de mig milió d'euros en consums. Les plaques permetran fer un pas més en aquesta línia”, ha declarat el regidor de Sostenibilitat, Joan Berlanga.
Notícies relacionades
Podcast
El pla per regular l'oci nocturn de Sabadell estarà llest al 2018
Els últims de Ràdio Sabadell
El Sant Nicolau protagonitza una remuntada èpica i assoleix la permanència a la Lliga EBA
La temporada del Sant Nicolau a la Lliga EBA ha tingut de tot i ha acabat de la millor manera possible pel conjunt sabadellenc. Un inici decebedor amb només 3 victòries a la primera volta i una segona espectacular amb 9 triomfs i només 4 derrotes, que han permès al conjunt de Santi Suso evitar la promoció de permanència i assolir la salvació directa a la categoria. Això sí, l'última victòria (72-74) a la pista del Flanigan Calvià l'hauria pogut escriure el mateix Albert Hitchcock.
Notícies relacionades
L'Ajuntament de Sabadell estudia cedir un local temporal a la gent d'El Tallaret
L'Ajuntament de Sabadell estudia cedir de manera temporal un local als usuaris d'El Tallaret, segons han assegurat els responsables del casal popular. El govern municipal els ha traslladat aquesta voluntat després que el consistori hagi canviat els panys de l'equipament, davant la indignació dels membres del casal.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
L'Ajuntament de Sabadell obre la porta a que en un futur hi pugui haver locals d'oci a la Zona Hermètica
Un any després que entrés en vigor el Pla especial de regulació d'usos recreatius al barri de Gràcia que estableix el tancament de tots els establiments d'oci de la Zona Hermètica, l'Ajuntament de Sabadell està redactant un pla director per redefinir on i com s'ha de repartir l'oci nocturn.
Notícies relacionades
Unes 400 persones surten al carrer per celebrar l'1 de maig
La manifestació dels sindicats i entitats de l'1 de maig ha congregat unes 400 persones. La marxa convocada per Endavant, CGT i Resposta Solidària ha recorregut els carrers del centre de Sabadell, des de l'Estació de Renfe Centre fins a la Plaça del Gas, passant pel Passeig i el Carrer de Gràcia.
Notícies relacionades
Gairebé 1300 ballarines i ballarins amb motiu del Dia Internacional de la Dansa
L'Esbart Sabadell Dansaire commemora el Dia internacional de la Dansa amb una mostra al carrer i una gala de dansa clàssica, que ha reunit gairebé 1300 ballarins i ballarines. Dilluns, 1 de maig, a la Plaça Dr. Robert, durant el matí i la tarda "hi passaran 36 escoles de dansa, grups folklòrics, companyies... aproximadament 1200 ballarins i ballarines. Aquest és l'acte més popular i més multitudinari que organitzem", ha explicat a Ràdio Sabadell el responsable de l'Esbart, Tomàs Manyosa.
Notícies relacionades
L'Ajuntament canvia els panys de les naus d'El Tallaret
El Casal de La Creu Alta, que agrupa entitats veïnals com Llamps i Trons o els Diables de la Creu Alta, ha denunciat l'acció del consistori per "absurda" i "inadequada" en un comunicat publicat a les seves xarxes. El govern ha pres la decisió de canviar els panys de les naus de les llanes i el pati de Cal Balsach sense previ avís.
Notícies relacionades
L'Embassa't tanca els vermuts pensant en el concert de presentació i el concurs de bandes
Ni la pluja de l'últim diumenge ha evitat que la música soni a la terrassa del Museu del Gas. "Començarem tard, però començarem", deia el director Arnau Solsona al públic que anava arribant a les portes del Museu. "Aquest any ha estat un èxit, molt contents també de la jornada de Sant Jordi, que en coincidir en diumenge vam celebrar-ho a la Plaça del Gas i gratuït", explica Solsona. És el tercer any que l'Embassa't es planta a la teulada de la Plaça del Gas per barrejar olives, xips, cervesa i música.







