Carlos López entendria la seva destitució després de perdre la categoria en un final cruel amb el Sabadell B
Quan les coses van malament, sempre poden sortir encara pitjor. Així es podria resumir la temporada d'un filial arlequinat que per segon any consecutiu ha perdut la categoria. Després d'una temporada molt irregular a Primera Catalana, la derrota al camp del Manlleu (2-1) ha conduït als de Carlos López al descens. I tot semblava controlat, quan a la primera meitat un gol de Pol Gómez avançava als sabadellencs, però ningú es podia imaginar què acabaria succeint.
Notícies relacionades
Arnau Solsona: "Ara com ara ja tenim la gent que ens va venir l'any passat"
L'Embassat encara la recta final. Quan falten 10 dies perquè el festival obri les portes de la desena edició a La Bassa, els organitzadors han anunciat que tenen molt bones dades de venda d'entrades. "Ara com ara ja tenim la gent que ens va venir l'any passat. Sabem que 500 persones diàries en vindran segur més tot el públic que genera els artistes, avui dia ja sabem que venen 700 persones cada dia" ha explicat Arnau Solsona, director del Festival Al matí de Ràdio Sabadell.
Notícies relacionades
El Centre de Tractament de Residus del Vallès rebrà les deixalles del Bages
El Centre de Tractament de Residus del Vallès, situat a Vacarisses, és un dels equipaments de tractament de deixalles més gran de Catalunya. Actualment tracta els residus de la comarca del Vallès i des del 2018, de també rep les deixalles de Girona, Salt i Sarrià de Ter. La novetat anunciada aquesta setmana és que les 45.000 tones de residus de la comarca del Bages també es gestionaran en aquestes instal·lacions, mentre es construeix una nova planta a Manresa.
Notícies relacionades
Podcast
Josep Maria Párraga i el Mercat Central ens expliquen quin peix podem cuinar aquests dies
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
El Centre de Tractament de Residus de la comarca ja treballa al 80 % i a més, rebrà deixalles del Bages
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Podcast #065 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Podcast #065 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Podcast #065 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Podcast #065 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Desallotjats els veïns del bloc de pisos on va morir un home electrocutat a la dutxa
Els veïns del bloc de pisos del carrer Príncep de Viana, al barri de Ca n'Oriac, on divendres un home va morir electrocutat a la dutxa, han estat desallotjats aquesta matinada. La decisió s'ha pres com a mesura de precaució després de comprovar que l'immoble no reunia les condicions de seguretat necessàries. Segons ha donat a conèixer avui la Policia Municipal de Sabadell, ara mateix no es pot garantir que els veïns de l'edifici no corren cap perill. Des de l'Ajuntament no han fet declaracions sobre aquesta qüestió, assegurant que estan a l'espera de més informacions.






