La Vallesana es consolida i potencia el seu caire educatiu i solidari
La quarta edició de La Vallesana de ciclisme, es va presentar ahir al Casal Pere Quart i se celebrarà el pròxim 3 de juny. Una prova consolidada i que creix any a any. “Anem per sobre de les inscripcions de l'any passat. Tenim un topall de 500 corredors però ens donarem per satisfet si superem la barrera dels 300”, ha reconegut el vicepresident de la Unió Ciclista de Sabadell, Antoni Soler. L'entitat organitzadora de la prova, complementa l'aspecte esportiu potenciant el caire educatiu i solidari.
Notícies relacionades
Esteve Lombarte (Aqcustic): "hi ha tant de talent que podries tenir a casa sense gastar-se 1000 euros"
Notícies relacionades
Entitats animalistes denuncien el pèssim estat dels animals dels horts de la C-58
Diverses entitats animalistes denuncien el mal estat en què es troben els animals dels horts dels marges de la C-58. El dia 2 de maig es van desnonar els horts, per l'ampliació de l'autopista entre Sant Quirze i Cerdanyola, però els hortolans van abandonar els seus animals, sobretot, gats, gossos, gallines i garrins. Les associacions animalistes de la zona ja estaven alertades de la presència d'aquests animals i des del dia 3 de maig estan treballant per al seu benestar.
Notícies relacionades
La cursa solidària 'Sabadell Corre pels Nens' supera els 5.500 inscrits
La cursa solidària Sabadell Corre pels Nens, que tindrà lloc aquest diumenge al matí, ha superat els 5.500 inscrits en aquesta tercera edició. Malgrat que les inscripcions encara continuen obertes, a hores d'ara hi ha un 30 per cent més de participants que l'any passat i els organitzadors confien que s'arribi als 6.000 corredors.
Notícies relacionades
Podcast
El waterpolo prepara una nova normativa revolucionària
Els últims de Ràdio Sabadell
La filmoteca sabadellenca incentivarà el consum de cinema en pantalla gran
Sabadell podria tenir la seva pròpia filmoteca aquest desembre. És una de les propostes incloses en el Pla de Foment de les Arts Audiovisuals, que es presentarà al Ple de la setmana vinent. Avui però, el regidor de Foment de les Arts Audiovisuals, Miquel Soler, i Amparo Moreno, assessora de l'Àrea de Promoció, l'han explicat des de l'auditori del Casal Pere Quart. Precisament aquest espai és el que s'hauria de convertir en la filmoteca de Sabadell, un espai per incentivar el consum de cinema en pantalla gran entre la població.






