Felipe Sanchón: "Arturo és el jugador idoni i el necessitàvem"
El davanter de Sant Boi ha estat el protagonista en roda de premsa del Centre d'Esports Sabadell. El màxim golejador de l'equip ha valorat, entre altres coses, l'arribada d'Arturo Rodríguez en el mercat d'hivern, un jugador que l'acompanyarà en punta d'atac, i del qual se n'ha desfet en elogis. "Des del primer dia ja vaig veure la qualitat que tenia. Per la meva forma de jugar em va molt bé. Guarda la pilota i va bé en el joc aeri. A més té gol.
Notícies relacionades
Podcast
Un detingut a Sabadell en una operació contra la banda Hells Angels
Els últims de Ràdio Sabadell
El nou col·lector de Sant Vicenç de Jonqueres evita l'abocament d'una tona de tovalloletes humides al Ripoll
L'Ajuntament de Sabadell ha fet una nova inversió per reduir els abocaments de materials contaminants al riu Ripoll, en especial de tovalloletes humides, que suposen un veritable problema per a la llera sabadellenca. Concretament, ha destinat 400.000 euros a instal·lar una cambra reguladora del cabal i un nou sistema de filtratge al col·lector de Sant Vicenç de Jonqueres, que recull les aigües pluvials i residuals del nord de la ciutat.
Notícies relacionades
La Fira de la Formació Professional ha vingut per quedar-se
La Fira de la Formació Professional ha vingut per quedar-se. Així de convençuts n'estan al govern municipal. La Segona edició serà els dies 1, 2 i 3 de Març a Fira Sabadell. S'adreça a públics diversos. Compta amb una sèrie de novetats i inclou tota una sèrie d'activitats. Xerrades de més de 80 cicles formatius, tallers i conferències, espai d'exposició dels centres educatius, també de projectes singulars, punts d'orientació personalitzada i un lloc on trobar-se amb gremis i empreses del territori.
Notícies relacionades
Carme Forcadell fa autocrítica del procés, però reitera que van actuar segons la voluntat dels ciutadans
L'expresidenta del Parlament de Catalunya i actual diputada d'Esquerra Republicana, la sabadellenca Carme Forcadell, ha admès en declaracions al programa Al Matí de Ràdio Sabadell que caldria fer autocrítica sobre com s'ha desenvolupat el procés català: "Segur que hem fet coses malament, tant al govern com al Parlament. S'ha de fer autocrítica i tot es pot millorar, evidentment".






