Podcast
Pedala: "Para los días de lluvia, paraguas de colores". Juan Carlos Carranza nos presenta "Alarma de lluvia" una aplicación indispensable para que la lluvia no nos impida ir en bici.
Els últims de Ràdio Sabadell
Almenys un detingut a Sabadell en una operació contra els Hells Angels
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest matí un operatiu contra el club moter dels Hells Angels, coneguts com a Àngels de l'Infern. La policia catalana ha fet 11 entrades des de dos quarts de set del matí quan s'ha posat en marxa l'operació. Una d'elles ha estat a Sabadell, al carrer Serret, al barri de Gràcia. De fet, en aquest edifici és on tenen la seu l'organització Hells Angels i ha estat en aquest indret on els Mossos d'Esquadra s'han endut un home pels volts de quarts de dotze del migdia.
Notícies relacionades
Podcast
Els 11 municipis de l'àrea de referència del Taulí reclamen més recursos per al centre sabadellenc
Els últims de Ràdio Sabadell
La JAS frega el podi amb dos atletes al Campionat de Catalunya Absolut
Marc Tomey al salt de perxa 4t, i Adrià Torrents als 60 metres lliures 5è, van signar els millors resultats de la Joventut Atlètica Sabadell, en una cita celebrada a la pista coberta de Sant Oleguer. El president de l'entitat, Josep Molins, ha posat una nota alta als seus atletes "perquè els nostres atletes estan competint a un alt nivell".
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Els veïns de La Creu Alta reclamen l'inici de les obres de la plaça de l'antic Vapor Cusidó
Els veïns de La Creu Alta reclamen que comencin les obres d'urbanització de la plaça de l'antic Vapor Cusidó, que estan acordades i pressupostades des del 2016. Des de l'Associació de Veïns asseguren que els constructors ja tenen màquines al solar, però les actuacions no s'han arribat a emprendre i l'Ajuntament els estaria donant llargues. "Ens diuen que qualsevol dia, al febrer o al març, començaran les obres. Però des del mes d'octubre que ens diuen que començarà el mes següent. Ens prenen el pèl.
Notícies relacionades
Podcast
Presentat Arturo, el 9 que buscava Seligrat
Els últims de Ràdio Sabadell
Arturo Rodriguez: "A l'estiu ja hi van haver opcions de venir al Sabadell"
El nou davanter del Centre d'Esports, Arturo Rodríguez, ha estat presentat oficialment com a nou jugador del Sabadell. A les instal·lacions de la Nova Creu Alta, i amb el director general i responsable de la part esportiva del Club al seu costat, Bruno Batlle, l'exjugador de l'UCAM Murcia ha assegurat que durant l'estiu ja va haver-hi contactes per fitxar per l'entitat arlequinada. Una informació que ha confirmat el mateix Batlle.






