Notícies relacionades
Lourdes Ciuró i Sílvia Renom s'enfronten a les primàries del PDeCAT per les municipals del 2019
El PDeCAT escollirà candidata a les Eleccions Municipals de 2019 a través de primàries. L'actual regidora al consistori Sílvia Renom i la diputada dels conservadors a Madrid, Lourdes Ciuró, es diputaran la llista dels demòcrates després de reunir els avals necessaris per presentar-se a les primàries. El procediment clourà el dia 7 de febrer en un acte en el qual les dues candidates podran presentar les propostes i els i les simpatitzants del PDeCAT podran escollir qui guanya. Repassem com encaren aquest procés de primàries les candidates.
Notícies relacionades
Josep Salmerón i Marc Rodríguez, Premi Esportivitat 2017 del Panathlon Club Sabadell
El Premi Esportivitat que lliura el Panathlon Club Sabadell ha arribat enguany a la dotzena edició. Els guardonats del 2017 han estat Marc Rodríguez, un nen de 10 anys que va ajudar un amic a acabar La Nostra del 2016, i Josep Salmerón, tècnic d'un infantil del Mercantil, per un acte de joc net en un partit contra el Rubí.
Notícies relacionades
Unitat pel Canvi aspira a guanyar per majoria a les pròximes eleccions municipals
Unitat pel Canvi aspira a guanyar per majoria a les pròximes eleccions municipals el 2019. Així ho han fet saber els membres de la seva coordinadora avui en la valoració política del govern. Josep López, membre d'Iniciativa, destaca que "la primera proposta estratègica nostra és ser majoria.
Notícies relacionades
Podcast
Gai Assulin rescindeix amb el Sabadell
Els últims de Ràdio Sabadell
Nova Participació denuncia les llistes d'espera del CAP Nord
La plataforma Nova Participació, formada per diferents membres del moviment veïnal sabadellenc, denuncia les llargues llistes d'espera que registra el CAP Nord. Segons la plataforma, nascuda fa just un any, un veí de la zona nord ha d'esperar més d'un mes i mig per poder concertar una cita amb el seu metge de capçalera; situació que consideren "intolerable". "És vergonyós el que està passant.
Notícies relacionades
La regidoria de Serveis Municipals estrena nova seu
Des de fa una setmana un nou edifici acull la desena de treballadors de l'Ajuntament de la nova regidoria de Serveis Municipals que dirigeix Lluís Perarnau de la Crida per Sabadell. L'edifici és de titularitat municipal i està ubicat al carrer Ferrer de Blanes, a la zona de l'Eixample. La nova regidoria ha de servir per gestionar els serveis que fins ara prestava fins ara la macroàrea de Serveis Centrals.
Notícies relacionades
La UAB signarà un conveni amb l'Ajuntament per ampliar l'oferta formativa a la ciutat
La Universitat Autònoma de Barcelona farà oficial la seva relació amb l'Ajuntament de Sabadell. La setmana que ve se signarà un conveni entre les dues organitzacions, després d'anys de col·laboració. Segons ha anunciat la rectora de la UAB, Margarita Arboix, la ciutat es convertirà en còmplice necessari dels canvis que viurà la universitat en els pròxims anys. Per això, s'incorporaran noves titulacions, com la d'Economia Social i Solidària, que es cursarà al campus de Covadonga. “Estem potenciant que hi hagi més titulacions. Tenim 3 màsters, 3 titulacions i volem créixer aquí.
Notícies relacionades
Podcast
Els diputats sabadellencs tenen visions diferents de l'ajornament de la investidura de Puigdemont
Els últims de Ràdio Sabadell
Els experts alerten del perill del 'chemsex', una pràctica que combina sexe i drogues
El chemsex són sessions de sexe en grup, que poden durar entre 6 i 72 hores i sota l'efecte de les drogues. És una pràctica que duen a terme el 7% dels homes homosexuals i que ha disparat totes les alarmes de les entitats de prevenció del VIH pel perill que suposa de contraure malalties de transmissió sexual o de caure en l'addició de les pròpies drogues. En les sessions de chemsex es consumeix metamfetamina, GHB i mefadrona.







