En directe: De 16:00 a 19:00
Connectats
A continuació:
De 19:00 a 19:30
Això va de sèrie
De 19:30 a 20:00
Fórmula Musical

Gai Assulin i Álvaro Chaparro també abandonen el Sabadell

Adrián Arroyo
30.01.2018 18:44
Gai Assulin i Álvaro Chaparro també abandonen el Sabadell

Notícies relacionades

Lourdes Ciuró i Sílvia Renom s'enfronten a les primàries del PDeCAT per les municipals del 2019

30.01.2018 18:23

El PDeCAT escollirà candidata a les Eleccions Municipals de 2019 a través de primàries. L'actual regidora al consistori Sílvia Renom i la diputada dels conservadors a Madrid, Lourdes Ciuró, es diputaran la llista dels demòcrates després de reunir els avals necessaris per presentar-se a les primàries. El procediment clourà el dia 7 de febrer en un acte en el qual les dues candidates podran presentar les propostes i els i les simpatitzants del PDeCAT podran escollir qui guanya. Repassem com encaren aquest procés de primàries les candidates.

Notícies relacionades

Josep Salmerón i Marc Rodríguez, Premi Esportivitat 2017 del Panathlon Club Sabadell

30.01.2018 17:50

El Premi Esportivitat que lliura el Panathlon Club Sabadell ha arribat enguany a la dotzena edició. Els guardonats del 2017 han estat Marc Rodríguez, un nen de 10 anys que va ajudar un amic a acabar La Nostra del 2016, i Josep Salmerón, tècnic d'un infantil del Mercantil, per un acte de joc net en un partit contra el Rubí.

Notícies relacionades

Unitat pel Canvi aspira a guanyar per majoria a les pròximes eleccions municipals

Pau Duran
30.01.2018 17:28

Unitat pel Canvi aspira a guanyar per majoria a les pròximes eleccions municipals el 2019. Així ho han fet saber els membres de la seva coordinadora avui en la valoració política del govern. Josep López, membre d'Iniciativa, destaca que "la primera proposta estratègica nostra és ser majoria.

Notícies relacionades

Podcast

Gai Assulin rescindeix amb el Sabadell

Hotel Suís
Gai Assulin rescindeix amb el Sabadell

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 1 hour
Generació BSO
Generació BSO 22/06/26
Fa 3 hours
Notícies Migdia
Revetlla de Sant Joan 2026 a Sabadell: coques, petards i fogueres
Fa 4 hours
Notícies Matí
Debat de Política Municipal: les declaracions de Fuoli i la biblioteca de Gràci…
Fa 4 hours
Notícies Matí
Notícies Matí 23.06.26
Fa 4 hours
Fils de ciutat
Sandra Córcoles, Petards 4x4: "Aquest any la gent arriba amb ganes de gaudir de…
Fa 20 hours
Tribuna Preferent
Tribuna Preferent 25-26 #39 (205): Últim programa... i ens veiem a la Hypertens…

Nova Participació denuncia les llistes d'espera del CAP Nord

Karen Madrid
30.01.2018 16:50

La plataforma Nova Participació, formada per diferents membres del moviment veïnal sabadellenc, denuncia les llargues llistes d'espera que registra el CAP Nord. Segons la plataforma, nascuda fa just un any, un veí de la zona nord ha d'esperar més d'un mes i mig per poder concertar una cita amb el seu metge de capçalera; situació que consideren "intolerable". "És vergonyós el que està passant.

Notícies relacionades

La regidoria de Serveis Municipals estrena nova seu

30.01.2018 16:44

Des de fa una setmana un nou edifici acull la desena de treballadors de l'Ajuntament de la nova regidoria de Serveis Municipals que dirigeix Lluís Perarnau de la Crida per Sabadell. L'edifici és de titularitat municipal i està ubicat al carrer Ferrer de Blanes, a la zona de l'Eixample. La nova regidoria ha de servir per gestionar els serveis que fins ara prestava fins ara la macroàrea de Serveis Centrals.

Notícies relacionades

La UAB signarà un conveni amb l'Ajuntament per ampliar l'oferta formativa a la ciutat

30.01.2018 16:42

La Universitat Autònoma de Barcelona farà oficial la seva relació amb l'Ajuntament de Sabadell. La setmana que ve se signarà un conveni entre les dues organitzacions, després d'anys de col·laboració. Segons ha anunciat la rectora de la UAB, Margarita Arboix, la ciutat es convertirà en còmplice necessari dels canvis que viurà la universitat en els pròxims anys. Per això, s'incorporaran noves titulacions, com la d'Economia Social i Solidària, que es cursarà al campus de Covadonga. “Estem potenciant que hi hagi més titulacions. Tenim 3 màsters, 3 titulacions i volem créixer aquí.

Notícies relacionades

Podcast

Els diputats sabadellencs tenen visions diferents de l'ajornament de la investidura de Puigdemont

Notícies Migdia
Els diputats sabadellencs tenen visions diferents de l'ajornament de la investidura de Puigdemont

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 1 hour
Generació BSO
Generació BSO 22/06/26
Fa 3 hours
Notícies Migdia
Revetlla de Sant Joan 2026 a Sabadell: coques, petards i fogueres
Fa 4 hours
Notícies Matí
Debat de Política Municipal: les declaracions de Fuoli i la biblioteca de Gràci…
Fa 4 hours
Notícies Matí
Notícies Matí 23.06.26
Fa 4 hours
Fils de ciutat
Sandra Córcoles, Petards 4x4: "Aquest any la gent arriba amb ganes de gaudir de…
Fa 20 hours
Tribuna Preferent
Tribuna Preferent 25-26 #39 (205): Últim programa... i ens veiem a la Hypertens…

Els experts alerten del perill del 'chemsex', una pràctica que combina sexe i drogues

30.01.2018 16:26

El chemsex són sessions de sexe en grup, que poden durar entre 6 i 72 hores i sota l'efecte de les drogues. És una pràctica que duen a terme el 7% dels homes homosexuals i que ha disparat totes les alarmes de les entitats de prevenció del VIH pel perill que suposa de contraure malalties de transmissió sexual o de caure en l'addició de les pròpies drogues. En les sessions de chemsex es consumeix metamfetamina, GHB i mefadrona.

Notícies relacionades