La Comissió de la Convivència tramita 60 denúncies, però només 17 arriben al final
La Comissió de la Convivència ha tramitat 60 denúncies per conductes racistes, homòfobes, de discriminació o d'odi des del 2004, el moment de la seva creació. Les demandes es concentren, sobretot, en els últims anys, ja que el servei és cada cop més conegut i els canvis en el codi penal afavoreixen la denúncia dels fets. "A mesura que es va consolidant la Comissió ens arriben més casos, malgrat que quan es va crear hi havia més agressions.
Notícies relacionades
Podcast
Joan Carles Sánchez, president dels Saballuts: "Treballarem per arrelar la colla a la ciutat i fer créixer la base social"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Magno Castillo, Elite Taxi Sabadell: "La reunió amb l'Ajuntament ha estat positiva en un 50 per cent"
Els últims de Ràdio Sabadell
Joan Carles Sánchez: “Hem de créixer en participants perquè volem fer millors castells”
El nou president dels Saballuts, Joan Carles Sánchez, afronta el seu mandat de dos anys amb el repte de fer créixer la colla en membres. Així ho ha reconegut en l'entrevista que li ha fet el programa Al matí de Ràdio Sabadell: “Els objectius bàsics són: hem de créixer en participants, perquè volem fer millors castells, més complexos i necessitem més castellers. Per tant, fem una aposta decidida per l'àmbit social i hem de fer també una aposta per millorar la nostra economia, el funcionament intern. A més, implicar-nos socialment i ser una entitat integradora”.







