23 llambordes "stolpersteine" recorden des d'avui els sabadellencs deportats als camps nazis
Sabadell ja és la ciutat catalana amb més llambordes stolpersteine, les peces commemoratives que l'artista alemany Günter Demnig va dissenyar el 1992 per recordar les víctimes del nazisme. El mateix artista ha estat l'encarregat de col·locar les 23 peces que des d'avui, Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l'Holocaust, homenatjaran els deportats sabadellencs. "Primer vaig treballar per recordar la població gitana, que van ser els primers deportats.
Notícies relacionades
Podcast
Sabadell serà la segona ciutat catalana amb més "stolpersteine"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 311: "Donizetti a dojo" (1)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 311: "Donizetti a dojo" (2)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 311: "Donizetti a dojo" (3)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem d'Òpera 311: "Donizetti a dojo" (4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Arrenquen les G-Series de l'Andorrà de Gel
Una edició més aquesta cita se celebrarà a l'estació de Grandvalira i comptarà amb la presència del sabadellenc Kiko Rosado. Prendrà part a la categoria GS2, és a dir la que té menys nivell entre els participants. I és que el pilot del Motor Club Sabadell té molt clar que afronta aquestes G-Series amb el repte d'agafar feeling amb el cotxe per preparar altres competicions al llarg de la temporada.
Notícies relacionades
L'Astralpool Natació Sabadell rep l'Echeyde pendent de l'estat físic de Javi Gorría de cara a la Copa
L'equip masculí de waterpolo de l'Astralpool Natació Sabadell rep demà (16.30 h) a Can Llong a l'Echeyde canari. Un partit, que en teoria ha de ser un tràmit pels del Chava Gómez sempre i quan estiguin al nivell dels darrers compromisos. El principal maldecap del tècnic és saber si podrà comptar amb Javi Gorría. “Dilluns que ve es farà una prova per veure si pot jugar o no la Copa però no soc molt optimista”, ha dit Chava Gómez.







