Podcast
Cambra de la Propietat: Saps que al 2018 l'Impost de Patrimoni no s'ha de pagar? Des de la Cambra de la Propietat ens ho expliquen.
Els últims de Ràdio Sabadell
L’Ajuntament demanarà més recursos al CatSalut per a l'Hospital Taulí
L’Ajuntament de Sabadell demanarà al Servei Català de la Salut que destini més recursos a l'Hospital Taulí i que reforci amb mesures extraordinàries la gestió de les urgències mentre no s’acaba l'ampliació del servei, prevista per al 2019. A més, es posarà l'accent en la millora de l’atenció primària a la ciutat, amb la construcció del CAP de Can Llong. L’alcalde de Sabadell, Maties Serracant, i el regidor de Salut, Ramon Vidal, es trobaran amb el director del Servei Català de la Salut, David Elvira, per abordar aquests temes.
Notícies relacionades
Podcast
Dimecres 24/01/18 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 24/01/18 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Un veí de Castellar, condemnat a 1 any i 3 mesos de presó per amenaçar Puigdemont a Facebook
Un veí de Castellar del Vallès ha acceptat la condemna d'un any i 3 mesos de presó per amenaçar de mort Carles Puigdemont a Facebook. L'home ha acceptat la pena pels delictes contra els drets fonamentals i les llibertats públiques. El gener del 2016, sota el psudònim del Francisco Franco, l'home va escriure missatges al seu mur de Facebook missatges demanant que s'afussellés i es cremés el president cessat de la Generalitat. el jutge també imposa una multa de 720 euros a raó de 30 euros mensuals fins el 2019.
Notícies relacionades
Podcast
Dimecres 24/01/18 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 24/01/18 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
El PSC proposa destinar els 4 milions d'euros de la Generalitat a l'escola bressol L'Heura
El Partit dels Socialistes de Catalunya vol que els 4 milions d'euros que la Generalitat ha estat condemnada a pagar a l'Ajuntament per la reducció en l'aportació que va fer en l'escolarització 0-3 es destinin a una nova escola bressol al barri de la Concòrdia. La proposta és que mantingui el nom de L'Heura, l'antic centre que va haver de tancar fa 4 anys.
Notícies relacionades
Joan Gosálvez deixa la banqueta de l'OAR Gràcia
El fins ara tècnic del femení de l'OAR, Joan Gosálvez, ha renunciat al càrrec. El valencià deixa l'equip després d'una gran primera part de temporada. El seu relleu l'agafa el coordinador de l'handbol femení de l'entitat, Xavi Font. "Ha sigut una decisió personal, una mica forçada per les dinàmiques esportives del club. Jo estic molt tranquil amb la meva feina, perquè a la primera volta hem sumat els punts necessaris per quasi salvar la categoria", assegura Gosálvez.
Notícies relacionades
Els nedadors del Club arriben molt carregats i amb poques expectatives al Campionat de Catalunya
Els nedadors del Club Natació Sabadell afronten a partir de demà i fins diumenge, la primera gran cita de la temporada en piscina de 50 metres. Els nois i noies de Bart Kizierowski afronten el Campionat de Catalunya Absolut que es celebra a Terrassa i ho fan sense masses expectatives d'assolir un bon resultat. “Estem cansats.






