Joan Gosálvez deixa la banqueta de l'OAR Gràcia
El fins ara tècnic del femení de l'OAR, Joan Gosálvez, ha renunciat al càrrec. El valencià deixa l'equip després d'una gran primera part de temporada. El seu relleu l'agafa el coordinador de l'handbol femení de l'entitat, Xavi Font. "Ha sigut una decisió personal, una mica forçada per les dinàmiques esportives del club. Jo estic molt tranquil amb la meva feina, perquè a la primera volta hem sumat els punts necessaris per quasi salvar la categoria", assegura Gosálvez.
Notícies relacionades
Els nedadors del Club arriben molt carregats i amb poques expectatives al Campionat de Catalunya
Els nedadors del Club Natació Sabadell afronten a partir de demà i fins diumenge, la primera gran cita de la temporada en piscina de 50 metres. Els nois i noies de Bart Kizierowski afronten el Campionat de Catalunya Absolut que es celebra a Terrassa i ho fan sense masses expectatives d'assolir un bon resultat. “Estem cansats.
Notícies relacionades
Podcast
Ricardo Migliorelli, psiquiatre de Salut Mental Infantil i Juvenil: "Molts pares tenen por a les reaccions dels seus fills a l'apagar-los l'ordinador"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Els Prescriptors ens porten "Moby Dick", "Call me by your name" i "The end of the fucking world"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Enric Sant, artista: "La meva obra és una visió fosca de la humanitat"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
David Baró, mentalista: "La hipnosi treballa l'inconscient"
Els últims de Ràdio Sabadell
Els processats per l'ocupació de L'Obrera hauran de pagar menys per anar a judici
Els 17 processats per l'ocupació del local de L'Obrera, a l'avinguda Barberà, hauran de pagar menys de dipòsit per accedir al judici i elaborar la seva defensar. La caució, que havia de ser de 3.000 euros per a cada un dels autoinculpats d'aquest centre social, s'ha reduït fins als 50 euros; un fet que des de L'Obrera qualifiquen de "petita victòria". "Els nostres advocats van fer un recurs al·legant que aquesta xifra era excessiva, que les persones que estem autoinculpades no disposem d'aquests recursos ni molt menys i que no cal pagar tot això per accedir al procés judicial.
Notícies relacionades
El creualtenc Jordi Cetrà mor als 77 anys
La Creu Alta ha patit en les últimes hores la pèrdua d'un dels seus veïns més implicats, Jordi Cetrà, que va morir ahir, als 77 anys, després d'anys lluitant contra el càncer. Avui se li ha fet un comiat al tanatori de Sabadell, però el funeral serà demà divendres, a les 5 de la tarda, al mateix lloc.
Notícies relacionades
Els dos nous jutjats que s'han de crear a Sabadell no entraran en funcionament fins al 2019
El degà del Col·legi d'advocats de Sabadell, Manuel Hernández, assegura que els dos nous jutjats que s'han de crear a Sabadell no entraran en funcionament fins al 2019 com a mínim.






