Volem la Caserna aposta per donar a la finca "el màxim d'usos possibles"
Volem la Caserna aposta per la implantació del màxim nombre d'usos possibles en aquesta finca de 7.500 metres quadrats, ara que la Generalitat ha confirmat que és propietat municipal. Per això, en el procés ciutadà que l'Ajuntament obrirà en les pròximes setmanes, aportarà totes les propostes recollides en l'assemblea oberta programada pel diumenge 4 de febrer.
Notícies relacionades
Podcast
La ciutat comptarà amb una nova oficina de turisme
Els últims de Ràdio Sabadell
Notícies relacionades
Més de 500 corredors fan gran la tercera edició de La Llanera Trail
La ciutat de Sabadell va ser el punt neuràlgic d'una de les primeres curses de muntanya de l'any a Catalunya, La Llanera Trail. La tercera edició d'aquesta prova va comptar amb 530 participants, 143 a la marató de 43 quilòmetres i 387 a la mitja de 21 quilòmetres, i que es van endur Pakito Pérez (03:21:09h) i Verònica Zaragoza (04:19:39h), en Marató, i Artur Cuñat (01:27:35h) i Mireia Pons (01:37:54h) en la Mitja.
Notícies relacionades
L'OAR Gràcia canvia la dinàmica i supera al Bar Mi Casa (28-31)
L'OAR Gràcia Sabadell ha aconseguit capgirar la dinàmica que travessava a la Primera Nacional d'handbol. Els verd-i-blancs van fer un partit molt seriós i van guanyar 28 a 31 a la pista del Bar Mi Casa Handbol Sant Vicenç. “Probablement hagi estat el nostre millor partit fora de casa, corregint tot el que volíem i aplicant perfectament el pla de partit que havíem dissenyat”, ha manifestat el tècnic dels sabadellencs, Miquel Benítez.
Notícies relacionades
Podcast
Sabadell tindrà una oficina de turisme
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Parlem de sexe: 9 mites sobre la sexualitat que són falsos!
Els últims de Ràdio Sabadell
L'Astralpool Natació Sabadell millora defensivament i s'apropa al seu màxim nivell
L'equip masculí de waterpolo de l'Astralpool Natació Sabadell ha tornat de les vacances de Nadal amb les piles carregades. I això s'ha notat en l'apartat defensiu d'un equip que a la primera part de la temporada ha patit una mica més del compte. Aquesta millora no ha passat desapercebuda pel tècnic del Natació Sabadell, Chava Gómez. “Ens falta una mica per estar al nostre millor nivell.







