Laura Ester: “A tothom li agrada rebre reconeixements d'aquesta envergadura”
La portera de l'Astralpool Natació Sabadell, Laura Ester va ser premiada dilluns amb el guardó de millor jugadora europea del 2017. Un reconeixement a la bona temporada de la barcelonina amb el club i la selecció i que avui ha valorat a l'Hotel Suís. “A tothom li agrada rebre un reconeixement així però el cert és que sense l'equip no ho hauria aconseguit.
Notícies relacionades
L'historiador Esteve Deu recupera la història dels 59 sabadellencs deportats als camps nazis
Coincidint amb el Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l'Holocaust, que es celebra el 27 de gener, el Memorial Democràtic i l'Ajuntament de Sabadell homenatjaran els 59 sabadellencs deportats pel Tercer Reich, 40 dels quals van ser assassinats. L'artista alemany Günter Demnig va crear aquestes llambordes amb l'objectiu de recordar les víctimes del terror nazi i n'instal·larà 23. D'entre els 1300 sabadellencs i sabadellenques que van marxar a l'exili, en una població de 50.000 persones, la majoria van acabar als camps francesos.
Notícies relacionades
Aigües de Sabadell presenta la segona edició del cicle de conferències "Aigua i Món"
La Companyia d'Aigües de Sabadell comença el cicle de conferències "Aigua i Món" que tindrà lloc entre els mesos de febrer i juny. El meteoròleg Alfred Rodríguez Picó, l'esportista Miquel Blanchart, el nutricionista Julio Basulto i Lancy Dodem, portaveu de la fundació Vicente Ferrer seran els protagonistes de la SEGONA edició d'aquest cicle dedicat a l'aigua.
Notícies relacionades
LA FAV presenta el projecte A-porta a Can Puiggener per detectar les necessitats del barri
Un dels projectes que té la Federació d'Associacions de Veïns per aquest 2018 és l'A-Porta, un programa que ha de detectar les principals necessitats i mancances dels veïns de Can Puiggener, passant porta per porta. “Persones del propi barri van picant les portes, integrant-se amb els veïns per conèixer les problemàtiques que tenen i intenten resoldre-les. A Can Puiggener es visitaran 750 habitatges per part de persones contractades per la CONFAVC”, ha explicat el president de la FAV, Manuel Navas.
Notícies relacionades
Una sabadellenca de Campoamor té dificultats per mantenir trigèmines després de tenir 2 fills
La il·lusió de quedar-se embarassats pot venir acompanyada de sorpreses que compliquen més la situació. Això és el que li va passar a l'Aroa Romero, una sabadellenca del barri de Campoamor, i al seu marit, el José Manuel López. L'Aroa ja sabia que portava bessons, però fent-se una ecografia li van confirmar que eren tres. Les trigèmines ara tenen 3 mesos. Són la Valeria, la Maite i l'Azahara. I cal sumar als que ja hi eren: l'Eric de sis anys i l'Enzo de dos. 5 fills en total.
Notícies relacionades
Podcast
L'Ajuntament expedienta SMATSA per incompliment del contracte de neteja i recollida d'escombraries
Els últims de Ràdio Sabadell
Falcons enterra les opcions de lluitar per la zona alta amb una derrota sorprenent contra Tramuntana
Forta decepció a les files de Club Falcons. Els sabadellencs, que venien de derrotar al Lluïsos de Gràcia i mantenir-se amb opcions de lluitar per la tercera posició, van tirar per terra aquestes il·lusiona en un mal partit contra Tramuntana Figueres (3-4). “És un cop dur a les nostres aspiracions de poder lluitar per alguna cosa més que la mitja taula. Ens van guanyar bé”, ha reconegut el tècnic dels falconistes, Joan Nogueras.
Notícies relacionades
Pol Moreno: "Aquest any ens està faltant matar els partits"
Pol Moreno aquesta temporada ha disputat 21 partits amb el Centre d'Esports, tots de titular, i dels 21 n'ha completat 18. Suma 1.827 minuts, sent així el quart jugador més utilitzat de la plantilla. Paper important, doncs, el que està realitzant el jove jugador del filial aquest any. "No m'esperava jugar tant, aquesta és la realitat. El que intento ara és donar el màxim de mi sobre el terreny de joc per tornar-li aquesta confiança al míster", reconeix el barceloní.
Notícies relacionades
L'Ajuntament obre 5 expedients a SMATSA i li reclama el pagament de 3,5 milions d'euros
L'Ajuntament expedienta SMATSA, acusant-la d'incomplir el contracte del servei de neteja i recollida d'escombraries de la ciutat; una de les concessions més costoses per a les arques públiques. El consistori ha obert 5 expedients a l'empresa i, a més, li reclama el pagament de 3,5 milions d'euros en concepte del què hauria cobrat de més durant els anys 2014, 2015 i 2016. Tot plegat, després que una auditoria hagi demostrat, segons el consistori, incompliments en la forma de facturació, la prestació del servei i en l'aplicació del sistema de control de GPS als vehicles.






